To MPS Motorsports δίνει τα δικά του συμπεράσματα για την σύγκρουση των Μαξ Φερστάπεν και Τζόρτζ Ράσελ στον 65ο γύρο του Γκραν Πρι Ισπανίας!
Ο διάλογος και η συζήτηση για τα στάνταρ οδήγησης και ηθικής του Μαξ Φερστάπεν άνοιξαν ξανά και πιο έντονα ίσως από ποτέ, ύστερα από την αλλόκοτη κίνηση σύγκρουσης του Ολλανδου ενάντια στον Τζόρτζ Ράσελ, στον προτελευταίο γύρο του αγώνα.
Η Red Bull είχε μόλις ζητήσει από τον Φερστάπεν να παραδώσει την τέταρτη θέση στον Ράσελ, καθώς την είχε διατηρήσει περνώντας από την έξοδο της στροφής 1 σε ένα προηγούμενο περιστατικό. Ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής φάνηκε να επιβραδύνει για να το κάνει αυτό, στη συνέχεια επιτέθηκε στη στροφή και χτύπησε τη Mercedes, αποκομίζοντας ποινή 10 δευτερολέπτων και τρείς βαθμούς ποινής στην Superlicense του, φτάνοντας πλέον τους 11, κάτι που σημαίνει ότι εάν δεχθεί άλλον ένα σε Καναδά ή Αυστρία θα έχει αποκλεισμό ενός αγώνα!
Οι Μάριος Γαντζούδης και Ιωάννα Καπουρνιώτη δίνουν την δική τους ματιά στο όλο συμβάν που έχει συνταράξει το κοινό του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Μάριος Γαντζούδης: Η εντολή του GP για την παραχώρηση της θέσης, ώθησε τον «Βεζούβιο» στο να εκραγεί

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Τον Μαξ τον ξέρουμε και για αυτό τον λόγο είτε τον λατρεύεις είτε τον μισείς, όπως όλους τους υπερπρωταθλητές. Όμως τα όσα έγιναν από την ώρα που βγήκε το αυτοκίνητο ασφαλείας μέχρι και το τέλος δείχνουν ότι ο Ολλανδός είχε φτάσει στο όριό του και απλώς «ξέσπασε» για καλύτερα ή χειρότερα. Αρχικά η αλλαγή στην σκληρή γόμα η οποία θα άφηνε ούτως η άλλως τον Μαξ με μειονέκτημα στην επανεκκίνηση τον είχε «τσιγκλίσει» όπως φάνηκε στο team radio.
Ύστερα στην έξοδο από την τελευταία στιγμή την ώρα της επανεκκίνησης κόντεψε να τρακάρει από την έλλειψη πρόσφυσης, χάνοντας την 3η θέση από τον Σάρλ Λεκλέρ, με τον οποίο μάλιστα είχε και επαφή στην ευθεία εκκίνησης/τερματισμού. Λίγα μέτρα πιο μετά ήρθε δεύτερη επαφή στην προσπάθεια του Ράσελ να τον προσπεράσει, η οποία τον ανάγκασε να πάρει την έξοδο διαφυγής της 1ης στροφής.

Μετά από όλα αυτά τα νεύρα του σίγουρα ήταν στο 99% και ήρθε η εντολή του αρχιμηχανικού του, Τζιανπιέρο Λαμπιάσε, που του έλεγε να δώσει την θέση πίσω στον Ράσελ για το συμβάν. Αυτό όπως φάνηκε και από το team radio, έφερε τον Ολλανδό στο breaking point του, οδηγώντας στην απόφασή να τρακάρει τον Ράσελ. Σίγουρα η πράξη του δεν δικαιολογείται, όμως όλοι οι ηθικολόγοι του ίντερνετ σε 20 χρόνια θα νοσταλγούν τέτοιες στιγμές, όπως ακριβώς έχει συμβεί και με αντίστοιχα συμβάντα των Αίρτον Σένα και Μίκαελ Σουμάχερ.
Ιωάννα Καπουρνιώτη: Ξεπέρασε τα όρια της σκληρής μάχης ο Μαξ

Σε μια πίστα όπου τα όρια είναι λεπτά και οι αποφάσεις κρίνονται σε δευτερόλεπτα, το περιστατικό αυτό φέρνει ξανά στο προσκήνιο τη διαρκή συζήτηση γύρω από το οδηγικό στυλ του Ολλανδού, τον τρόπο που διαχειρίζεται την πίεση και την γραμμή μεταξύ αγωνιστικής επιθετικότητας και ανωριμότητας.
Γενικότερα είναι γνωστό πως τόσο ο χαρακτήρας, όσο και το οδηγικό στυλ του Μαξ Φερστάπεν κινούνται στη σφαίρα του έντονου ανταγωνισμού και της επιθετικότητας, κάτι που πολλές φορές τον έχει βοηθήσει να ξεχωρίσει, αλλά ταυτόχρονα και να προκαλέσει αντιδράσεις. Ωστόσο, η επαφή που σημειώθηκε στον χθεσινό αγώνα με τον Τζορτζ Ράσελ, ξεπέρασε τα όρια της σκληρής μάχης και φάνηκε περισσότερο ως μια ανώριμη αντίδραση, παρά ως μια υπολογισμένη κίνηση.
Σε ένα σημείο του αγώνα όπου η ψυχραιμία και η στρατηγική θα έπρεπε να υπερισχύουν, θεωρώ πως ο Φερστάπεν έδρασε με παρορμητικότητα, θέτοντας σε κίνδυνο όχι μόνο τη δική του αγωνιστική προσπάθεια, αλλά και του αντιπάλου του. Μπορεί να είναι ένας από τους ταχύτερους και ικανότερους οδηγούς της γενιάς του, όμως τέτοιες ενέργειες σκιάζουν την αγωνιστική του ωριμότητα.
