Skip to content Skip to footer

Τέλος ο Ντούχαν από την Alpine – Ο Κολαπίντο στην θέση του

Μετά από έξι αγώνες λαμβάνει τέλος η θητεία του Τζάκ Ντούχαν στην Alpine, με τον Φράνκο Κολαπίντο να παίρνει άμεσα την θέση του για τουλάχιστον τους επόμενους πέντε αγώνες!

Πρόωρο τέλος στην καριέρα του στην Formula 1 και στην Alpine έχει πλέον ο Τζάκ Ντούχαν, καθώς οι πληροφορίες που ήθελαν την Γαλλική ομάδα να εξετάζει την άμεση αντικατάστασή του, ενόψει του ερχόμενου triple-header σε Ίμολα – Μονακό – Ισπανία. Την θέση του -αναμενόμενα- θα πάρει ο Φράνκο Κολαπίντο, για τους επόμενους πέντε αγώνες τουλάχιστον!

Ο Αυστραλός «πλήρωσε το μάρμαρο» καθώς η μέτρια προς κακή χρονιά του μέχρι τώρα, με συγκρούσεις, ποινές και μηδέν βαθμούς στο ενεργητικό του, παρόλο που σε σημεία έδειξε πραγματική ικανότητα και ρυθμό, όπως για παράδειγμα στο Μαϊάμι, όπου έκανε out-qualify τον teammate του, Πιέρ Γκασλί. Παράλληλα οι χορηγοί και το potential του Φράνκο Κολαπίντο, έκαναν ακόμα πιο αβέβαια την θέση του 22χρονου, ο οποίος από την αρχή των χειμερινών δοκιμών κιόλας, δεχόταν συνεχώς ερωτήσεις για το μέλλον του, που σίγουρα σε κάποιο βαθμό τον επηρέασαν.

Να υπενθυμίσουμε ότι ήδη από τα τέλη του 2024, όταν και ο Αυστραλός έκανε το πρόωρο ντεμπούτο του στο Άμπου Ντάμπι, στην θέση του Εστεμπάν Οκόν, υπήρχαν οι φήμες ότι το συμβόλαιό του ήταν για μόλις έξι αγώνες (οι οποίοι συμπληρώθηκαν για αυτόν στο Μαιάμι) και πως ο Μπριατόρε «ψαχνόταν» ακόμα και για ακύρωση του συμβολαίου του. Πρόσφατα μάλιστα ο Οράσιο Μαρίν, CEO της YPF, κρατικής εταιρίας πετρελαίου της Αργεντινής και χορηγού του Κολαπίντο, δήλωσε στον αέρα καναλιού της χώρας, ότι ο Φράνκο θα αγωνιστεί στην Ίμολα, χωρίς να ξέρει ότι δεν είχε κλείσει το μικρόφωνό του και παρά την μετέπειτα δήλωσή του ότι αυτό αποτελεί προσωπική του πεποίηθηση, δεν υπάρχει ποτέ καπνός χωρίς φωτιά.

Παρά την φημολογούμενη πίστωση χρόνου μέχρι το καλοκαίρι, που διαδόθηκε πριν τον αγώνα στο Μαιάμι, τα λόγια του επικεφαλής της ομάδας Όλιβερ Όουκς, ήταν ενδεικτικά της κατάστασης, με τον ίδιο να λέει κατά την διάρκεια του τριημέρου πως «όπως είναι σήμερα η κατάσταση, ο Τζάκ είναι ο οδηγός μας μαζί με τον Πιέρ. Πάντα αξιολογούμε, αλλά σήμερα, αυτή είναι η κατάσταση»

Έτσι παρά την στήριξη που λάμβανε από το γκαράζ και τους μηχανικούς, οι οποίοι σύμφωνα με τις πληροφορίες δεν πιστεύουν ότι ο Κολαπίντο θα είναι εγγυημένη αναβάθμιση, ο Ντούχαν υποβιβάζεται αν και θα παραμείνει στην ομάδα, η οποία μεταξύ άλλων έχει ως εφεδρικό οδηγό και τον Πόλ Άρον, που εντυπωσίασε πέρσι στην F2.

Ο Φράνκο Κολαπίντο, του οποίου ένθερμος υποστηρικτής είναι άλλωστε ο Φλάβιο Μπριατόρε, θα φέρει στην Alpine εκτός από τις ικανότητες και την προοπτική του, αρκετό χρήμα καθώς ο Αργεντίνος λαμβάνει στήριξης από αρκετές εταιρίες της Λατινικής Αμερικής όπως η προαναφερθείσα YPF (πετρέλαιο) και η πανίσχυρη Mercato Libre (e-commerce) οι οποίες σίγουρα θα ενισχύσουν τα ταμεία της Γαλλικής ομάδας.

Για να θυμηθείτε το παρασκήνιο και τις προεργασίες τις κίνησης αυτής, του οποίου η αρχή βρίσκεται στα τέλη του 2024, διαβάστε και το προηγούμενο άρθρο εδώ