Ο Κεμ Μπιρτς δεν θα συνεχίσει την καριέρα του στη Φενέρμπαχτσε, καθώς η τουρκική ομάδα ανακοίνωσε επίσημα την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον έμπειρο Καναδό σέντερ.
Μετά από δύο χρόνια παρουσίας στην Κωνσταντινούπολη, ο Κεμ Μπιρτς αποχωρεί από τη Φενέρμπαχτσε, έχοντας συμβάλει στην επιτυχημένη πορεία του συλλόγου και στην κατάκτηση της EuroLeague τη σεζόν 2024-25.
Η εξέλιξη αυτή φαίνεται πως ανοίγει τον δρόμο για την πιθανή μετακίνησή του στον Άρη Betsson, με τους «κιτρινόμαυρους» να παρακολουθούν στενά την περίπτωσή του ενόψει της νέας αγωνιστικής περιόδου.
Ο Μπιρτς δεν είναι άγνωστος στο ελληνικό κοινό, καθώς είχε φορέσει τη φανέλα του Ολυμπιακού τη σεζόν 2016-17, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις.
Ακολούθησε η μετακίνησή του στο ΝΒΑ, όπου αγωνίστηκε με τις φανέλες των Ορλάντο Μάτζικ και Τορόντο Ράπτορς, ενώ πέρασε και από τη Ζιρόνα πριν επιστρέψει στην EuroLeague για λογαριασμό της Φενέρμπαχτσε το 2024.
Την αγωνιστική περίοδο που ολοκληρώθηκε, ο Καναδός σέντερ κατέγραψε στη EuroLeague μέσο όρο 3,9 πόντων και 4 ριμπάουντ ανά αγώνα, αποτελώντας μία αξιόπιστη λύση στη ρακέτα της τουρκικής ομάδας.


