Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός εξέδωσε ανακοίνωση, διευκρινίζοντας τι ισχύει για τους φιλάθλους που έχουν αγοράσει εισιτήριο για το Game 3 και δεν μπορούν να δώσουν το παρών στο ΟΑΚΑ.
Σε ανακοίνωση προέβη η ΚΑΕ Παναθηναϊκός αναφορικά με τους φιλάθλους της που αγόρασαν εισιτήρια για το Game 3 αλλά δεν θα μπορούν παρευρεθούν στην νέα ημερομηνία διεξαγωγής του την Παρασκευή 6/6.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός:
«Δεδομένης της αρχικής αναβολής του Game 3 και με γνώμονα την εξυπηρέτηση των φιλάθλων της, η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR ενημερώνει για τα εξής:
Όσοι έχουν προμηθευτεί εισιτήριο για το Game 3, αλλά δεν δύνανται να δώσουν το “παρών” στο ΟΑΚΑ, μπορούν να αιτηθούν την ακύρωσή του αποκλειστικά μέσω ηλεκτρονικού μηνύματος στο [email protected] σημειώνοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τους κωδικούς των εισιτηρίων που επιθυμούν να ακυρώσουν.
Ακολούθως θα πραγματοποιηθεί επιστροφή χρημάτων από την ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR εντός επτά (7) εργάσιμων ημερών στην κάρτα με την οποία πραγματοποιήθηκε η αγορά του εισιτηρίου.
Οι ενδιαφερόμενοι καλούνται, όπως προβούν στην σχετική ενημέρωση προς την ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR έως την Πέμπτη 5 Ιουνίου στις 14:00. Μετά από το πέρας της συγκεκριμένης προθεσμίας, ουδεμία ακύρωση (και ως εκ τούτου επιστροφή χρημάτων) θα πραγματοποιείται.
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR ενημερώνει πως εν συνεχεία θα διαθέσει στο κοινό τα εισιτήρια που θα προκύψουν από ακυρώσεις μέσα από το CLUB 1908, το official app της».