Skip to content Skip to footer

Παναθηναϊκός: Στους «πράσινους» και τη νέα σεζόν ο Παπανικολάου

Ο Παναθηναϊκός ανακοίνωσε την ανανέωση του Φουνταριστού, Νίκου Παπανικολάου, για το τμήμα Πόλο Ανδρών του συλλόγου και την επόμενη σεζόν.

Ο Παναθηναϊκός θα έχει στο ρόστερ του τμήματος Πόλο Ανδρών και την επόμενη σεζόν, τον Φουνταριστό, Νίκο Παπανικολάου, καθώς το «τριφύλλι» ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας των δύο πλευρών.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Παναθηναϊκού:

«Ο Παναθηναϊκός Αθλητικός Όμιλος ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με τον Νίκο Παπανικολάου για την ομάδα πόλο ανδρών του συλλόγου.

Ο διεθνής φουνταριστός και αρχηγός του «τριφυλλιού» θα συνεχίσει να φοράει το πράσινο σκουφάκι αφού υπέγραψε νέο συμβόλαιο με ισχύ μέχρι το 2027.

Σε δήλωσή του στο www.pao1908.com ο Νίκος Παπανικολάου σημείωσε τα εξής: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παραμείνω στον Παναθηναϊκό. Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει και όλους τους φίλους του Παναθηναϊκού για τη στήριξη τους. Δεσμεύομαι ότι με σκληρή δουλειά θα προσπαθήσω να συνεισφέρω όσο περισσότερο μπορώ στην επίτευξη των στόχων μας, που πλέον δεν είναι άλλοι από την κορυφή»