Skip to content Skip to footer

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για το μέλλον του

Αμέσως μετά την ολοκλήρωση της σειράς των τελικών του ισπανικού πρωταθλήματος, ο Ζαν Μοντέρο δέχθηκε ερωτήσεις σχετικά με τον επόμενο σταθμό της καριέρας του.

Στην κορυφή του ισπανικού μπάσκετ ανέβηκε η Βαλένθια, η οποία επικράτησε εκκωφαντικά εκτός έδρας της Μπαρτσελόνα με 108-84, κλειδώνοντας την κατάκτηση του τίτλου. Μεγάλος πρωταγωνιστής και MVP των τελικών αναδείχθηκε ο Ζαν Μοντέρο, ο οποίος αποχαιρετά τις «νυχτερίδες» με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Ο νεαρός γκαρντ από τη Δομινικανή Δημοκρατία διέλυσε την αμυντική γραμμή των Καταλανών, ολοκληρώνοντας το παιχνίδι με 23 πόντους (4/8 τρίποντα), 3 ασίστ, 2 ριμπάουντ και 3 κλεψίματα. Μετά το τέλος του αγώνα, ο «El Problema» στάθηκε στη σημασία της επιτυχίας αυτής, επισημαίνοντας πως ολόκληρη η ομάδα της Βαλένθια ήταν απόλυτα έτοιμη πνευματικά για να φτάσει μέχρι το τέλος του δρόμου και να πανηγυρίσει το πρωτάθλημα.

Δείτε αναλυτικά όσα είπε:

«Είμαι πάντα ευγνώμων στον Θεό. Μου έδωσε την ευκαιρία να βρίσκομαι εδώ σήμερα, να αγωνίζομαι ξανά για έναν τελικό. Νομίζω ότι… Λοιπόν, δεν μπορώ καν να αρθρώσω τα λόγια μου, για να είμαι ειλικρινής. Θέλαμε πραγματικά να κερδίσουμε. Την πείνα που έχουμε πάντα από την αρχή της προετοιμασίας. Είμαστε όλοι φιλόδοξοι, είμαστε νέοι, θέλαμε να κερδίσουμε ένα πρωτάθλημα. Όλοι το ήθελαν αυτό και σήμερα το πήραμε».

Όταν ρωτήθηκε για την επόμενη μέρα: Ας το απολαύσει ο κόσμος σήμερα, πρέπει να χαρούμε αυτή τη στιγμή. Από αύριο θα δούμε τι θα γίνει».