Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 1997, Ζακ Βιλνέβ «ξαναχτύπησε», αυτή την φορά εναντίον του Γιούκι Τσουνόντα! Διαβάστε όλη την δήλωσή του!
Ο Ζακ Βιλνέβ ποτέ δεν ήταν και δεν είναι ένας άνθρωπος σαν όλους τους άλλους. Η εκκεντρικότητα και οι αμφιλεγόμενες δηλώσεις είναι μέρος της προσωπικότητάς του από τότε που ξεκίνησε την πορεία του στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και συνεχίζεται στις μέρες μας, όντας πλέον -στις περισσότερες περιπτώσεις- απλός σχολιαστής.
Μιλώντας στο Vision4Sport για τους teammates του Μαξ Φερστάπεν στην Red Bull, ο Καναδός ήταν «κόλαφος» εναντίον του Ιάπωνα χαρακτηρίζοντάς τον ως «τον χειρότερο teammate» του Ολλανδού τέσσερις φορές παγκόσμιου πρωταθλητή!

«Ο Τσουνόντα είναι πιθανώς ο χειρότερος από όλους μέχρι στιγμής. Πολλοί λένε ότι είναι άδικο, ότι το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο για τον Μαξ. Αλλά ο Μαξ είναι ίσως ο μόνος που δίνει πραγματικά καλή ανατροφοδότηση στην ομάδα. Οπότε ναι, αναπτύσσουν το αυτοκίνητο, ώστε να γίνεται όλο και καλύτερο για αυτόν.»
«Δεν προσπαθούν να δυσκολέψουν τη ζωή του δεύτερου οδηγού. Το θέμα είναι ότι δεν υπάρχουν πολλοί σαν τον Μαξ. Αν κοιτάξετε στο παρελθόν, υπήρχαν περισσότεροι από ένας στο επίπεδό του στο paddock. Και μετά είχατε μερικούς καλούς οδηγούς. Και μετά μερικούς μέτριους επίσης. Τώρα υπάρχουν πολλοί καλοί οδηγοί αντί για λίγους. Δεν υπάρχουν πια εξαιρετικοί οδηγοί. Οπότε, ο Μαξ ξεχωρίζει πραγματικά. Είναι δύσκολο να βρεις κάποιον να τον συναγωνιστεί. Επειδή αν όλοι οι οδηγοί που ανταγωνίζονται μεταξύ τους είναι μέτριοι, τότε όλοι θα φαίνονται εξαιρετικοί σε σύγκριση με τους άλλους.»

«Αυτό ισχύει μέχρι να εμφανιστεί κάποιος σαν τον Μαξ και να σκεφτείς: «Εντάξει, ίσως δεν είναι όλοι αρκετά καλοί! Άρα, είναι γεγονός ότι όλοι οι οδηγοί που έχουν αγωνιστεί μέχρι τώρα μαζί με τον Μαξ ήταν μέτριοι οδηγοί; Γνωρίζουμε ότι ο Μαξ είναι εξαιρετικός, αλλά οι οδηγοί δίπλα του δεν ήταν αρκετά καλοί και δεν έχει νόημα να λέμε «Καημένοι». Όχι, απλά δεν είναι αρκετά καλοί. Αυτό είναι όλο», συνέχισε ο Βιλνέβ.
«Είναι μόλις και μετά βίας καλοί. Και αυτό συνέβη με τον Τσουνόντα. Έχει ήδη τέσσερα ή πέντε χρόνια εμπειρίας. Έδωσε τον καλύτερό του εαυτό και, προφανώς, δεν ήταν αρκετά καλός. Αυτό είναι όλο. Του δόθηκε αυτή η ευκαιρία και κρίμα. Και ήθελε αυτή την ευκαιρία, την ζητούσε με πάθος. Του δόθηκε η ευκαιρία και δεν τα κατάφερε. Είναι τόσο απλό και δεν μπορείς να τον λυπάσαι. Του δόθηκε η ευκαιρία να είναι στην κορυφαία ομάδα και δεν τα κατάφερε. Προήχθη στην μεγάλη κατηγορία και μπορείς να δεις την απογοήτευσή του. Και αυτό τον κάνει να οδηγεί ακόμα χειρότερα, γιατί ξέρει ότι δεν είναι αρκετά γρήγορος αυτή τη στιγμή».

Ο Ιάπωνας έχει δυσκολευτεί αρκετά μέχρι στιγμής παρά κάποια αρχικά θετικά δείγματα, καθώς μετράει μόλις 7 βαθμούς με την νέα του ομάδα σε 12 αγώνες, ενώ έχει πλέον επτά σερί αγώνες χωρίς βαθμολόγηση, παρά το γεγονός ότι στην Ουγγαρία ήταν μόλις 1.5 δέκατο του δευτερολέπτου μακριά από τον Φερστάπεν, πολύ πιο κοντά από κάθε άλλο teammate του Ολλανδού, εδώ και πολύ καιρό. Ο Λορέν Μεκίς έχει υποσχεθεί να βοηθήσει με κάθε τρόπο τον Ιάπωνα, μένει να δούμε όμως πως θα εξελιχθεί η σεζόν του και πόσο θα επηρεαστεί από τα γενικότερα προβλήματα της Red Bull.