Γιώτα Κουφού
06 Sep
06Sep

Το "Ράλλυ των Θεών" επέστρεψε στην γενέτειρά του και το mpaladofatses.gr κάνει μία... σούμα για εσάς. Τί έγινε στις τρεις πρώτες ειδικές διαδρομές.

Επιστροφές... καταστροφές. Το Ράλλυ Ακρόπολις παίρνει "σάρκα και οστά" για ακόμη μία χρονιά, όντας πιο δύσκολο από ποτέ άλλοτε. Παρατηρήθηκε πως θα είναι από τις σκληρότερες διαδρομές εδώ και δύο δεκαετίες, με τους οδηγούν να δέχονται την πρόκληση.

Μάλιστα, ο Σεμπαστιάν Οζιέ, οκτάκις παγκόσμιος πρωταθλητής WRC, αποκάλυψε ποια είναι η δική του ανάλυση, σχετικά με το φετινό φαινόμενο. «Από τις αναγνωρίσεις δείχνει να είναι μια μεγάλη πρόκληση. Είναι, για μένα, ένα σκαλοπάτι πιο σκληρό από ό,τι βλέπαμε εδώ τα τελευταία χρόνια. Ίσως οι οργανωτές να ενοχλήθηκαν που λέγαμε πρόσφατα ότι δεν είναι αρκετά σκληρό όσο στο παρελθόν, δεν ξέρω! Όμως, φάνηκε ότι ορισμένες ειδικές δεν έχουν επιδιορθωθεί σε σχέση με πέρσι ή εδώ και πολύ καιρό, οπότε σε κάποια σημεία του αγώνα θα πρέπει απλώς να επιβιώσουμε».

Ειδική Διαδρομή 1: Άνω Παυλιανή 1

Ο Τιερί Νέβιλ δεν έκανε την ιδανικότερη αρχή. Ο Βέλγος οδηγός ανανέωσε το συμβόλαιό του με την Hyundai Motorsport, μία μέρα πριν την έναρξη του Ράλλυ Ακρόπολις. Ωστόσο, κατά την διάρκεια του SS1, σταμάτησε στην άκρη του δρόμου, στην απλή διαδρομή μετά τον τερματισμό, με τον συνοδηγό του να τσεκάρει τον κινητήρα του Hyundai i20 N Rally1, όσο ο Νεβίλ άλλαξε το εμπρός δεξί ελαστικό.

Παράλληλα, το Ford Puma του Γκρεγκουαρ Μούνστερ αντιμετώπισε  μηχανικό πρόβλημα. Ο Νεβίλ μπορεί να άργησε, αλλά επιδιόρθησε το θέμα που αντιμετώπιζε εκείνος και ο συνοδηγός του. Ωστόσο, λίγο πριν την ολοκλήρωση του session, η διαδρομή τέθηκε υπό το καθεστώς της κόκκινης σημαίας.

Ο Λουμπέ είδε το αυτοκίνητό του να πιάνει φωτιά, ενώ οι Έλληνες, Αθανασούλας και Ζακχαίος, είδαν το Skoda Fabia τους σε... πολύ κακή κατάσταση. Το ελληνικό "πλήρωμα" δεν ήταν σε θέση να συνεχίσει.

Κορυφαίος στην Άνω Παυλιανή "στέφθηκε" ο Σεμπαστιάν Οζιέ, με το Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID. Η δεύτερη ειδική διαδρομή ξεκίνησε με καθυστέρηση, λόγω των πολλαπλών ατυχημάτων της πρώτης.

Ειδική Διαδρομή 2: Δάφνη 1

Το SS2 δεν έκρυβε πολλά απρόοπτα. Ο Σεμπαστιάν Οζιέ ολοκλήρωσε στην 3η θέση της διαδρομής, καθώς την πρωτιά έκλεψαν οι Οτ Τάνακ και Μάρτιν Γιαρβέογια. To Hyundai i20 N Rally1 HYBRID πραγματοποίησε μία εξαιρετική επίδοση, η οποία έφερε τους Εσθονούς στην 1η θέση της Δάφνης.

Ειδική Διαδρομή 3: Ταρζάν 1

Ο Σεμπαστιάν Οζιέ στην κορυφή... ξανά! Το 2/3 έχει κάνει ο Γάλλος, καθώς σημείωσε το ταχύτερο πέρασμα και στην 3η διαδρομή, ονόματι Ταρζάν. Το Toyota GR Yaris Rally1 HYBRID απέδειξε πάλι πόσο αξιόπιστο είναι στην σκληρή επιφάνεια του Ακρόπολις, με την δεξιοτεχνία του Οζιέ να το πηγαίνει στον... έβδομο ουρανό.

Ωστόσο, ο Κατσούτα, ο οποίος τερμάτησε στην 2η θέση του SS2, με το GR Yaris Rally1 HYBRID, υπέστη καταστροφή στο τρίτο session. Ο Ιάπωνας οδηγός της Toyota Gazoo Racing σταμάτησε μέσα στην ΕΔ Ταρζάν 1.

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.