Μάριος Γαντζούδης
02 Mar
02Mar

Ο Ολλανδός συνέχισε από εκεί που σταμάτησε πέρσι με νίκη στον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

Έναρξη στην νέα σεζόν είχαμε σήμερα με το Grand Prix του Μπαχρέιν με τον Max Verstappen να δείχνει από νωρίς τις διαθέσεις του με μια επιβλητική νίκη. 

Η εκκίνηση έγινε χωρίς προβλήματα παρά μόνο για τον Lance Stroll που βρέθηκε (χωρίς να φταίει) τελευταίος μετά από επαφή με τον Nico Hulkenberg ο οποίος έχασε πολύ χρόνο στα pits για αλλαγή πτέρυγας. Έπειτα στον 3ο γύρο ο Russell με μια υπέροχη προσπέραση στην 3η στροφή βρέθηκε μπροστά από τον Leclerc . Μετά για μερικούς γύρους είδαμε ένα τρενάκι με τους Russell-Leclerc-Perez-Sainz να είναι όλοι πολύ κοντά μεταξύ τους ,όμως όλο και πιο μακριά από τον απόλυτα κυριαρχικό Verstappen .

Στον 7ο γύρο και ο Perez κατάφερε να περάσει την Ferrari του Μονεγάσκου με τον Leclerc να έχει τουλάχιστον 3 μπλοκαρίσματα ελαστικών αντιμετωπίζοντας έντονα προβλήματα σταθερότητας με το μονοθέσιο του. Ταυτόχρονα στο υπόλοιπο Grid ενώ όλοι ήταν σχετικά κοντά δεν έιχαμε κάτι το αξιοσημείωτο παρα μόνο μικρές ανακατατάξεις . 

Ο Fernando Alonso έδειξε επίσης έλλειψη ανταγωνιστικού ρυθμού με την μαλακή γόμα καθώς προσπεράστηκε από τις δύο McLaren και τον Lewis Hamilton και σχετικά νωρίς έμεινε πολύ πίσω. Στον 11ο γύρο και ο Carlos Sainz κατάφερε να περάσει τον teammate του , την στιγμή που ο Sargeant αντιμετώπισε πρόβλημα που για λίγο δεν προκάλεσε την εγκατάλειψή του.

Τον χορό των Pit stops άνοιξαν για φέτος οι Russell και Leclerc στον 12ο γύρο . Το undercut που επιχείρησε όμως ο Russell δεν τον βοήθησε αρκετά καθώς ο Perez που μπήκε στα pits ένα γύρο μετά βρέθηκε ακριβώς πίσω του και τον πέρασε στον 15ο γύρο στο ίδιο σημείο όπου ο πρώτος πέρασε τον Leclerc. Οι περισσότεροι μετά τον αρχικό stint με την μαλακή γόμα πήγαν στην σκληρή γόμα. Λίγο μετά στον 18ο γύρο ο Sainz προσπέρασε για δεύτερη φορά τον Leclerc (καθώς είχε βρεθεί πίσω του μετά το pit) με μια καλή βουτιά στα φρένα της πρώτης στροφής. 

Ο Sainz δείχνοντας δυνατό ρυθμό με την σκληρή γόμα προσπέρασε και τον Russell στον 19ο γύρο ανεβαίνοντας στην 2ή θέση , την ώρα που ο Russell μαζί με τον teammate του αντιμετώπισαν προβλήματα υπερθέρμανσης. Μακριά από τις πρώτες θέσεις πολύ καλό ρυθμό με την σκληρή γόμα έδειξαν οι δύο RB των Tsunoda Και Ricciardo αλλά και ο Guanyou Zhou της Kick Sauber. Γενικά όμως μετά από αυτά το 2ο stint του αγώνα δεν είχε τίποτα το εξαιρετικό να προσφέρει με τους οδηγούς να διαχειρίζονται όσο καλύτερα μπορούν τα σκληρά ελαστικά της Pirelli. Ειδικά οι δύο Mercedes λόγω των προβλημάτων θερμοκρασίας στους κινητήρες ήταν ακόμα πιο συντηρητικοί . 

Προς το τέλος του δευτέρου stint ο ρυθμός των McLaren αλλά και Kick Sauber άρχισε να φθίνει. Μετά και τα δεύτερα Pit stop το ενδιαφέρον άρχισε να στρέφεται και πάλι μπροστά καθώς οι δύο Red Bull μην έχοντας δεύτερο φρέσκο σετ σκληρής γόμας έπρεπε να κάνουν 20 γύρους με μαλακή , την ώρα που οι υπόλοιποι είχαν άλλο ένα φρέσκο σετ σκληρής και μπορούσαν να πιέσουν παραπάνω.  Όμως το ενδιαφέρον στους αμέσως επόμενους γύρους ήταν στην μάχη Russell-Leclerc για την 4η θέση την οποία μετά από αρκετούς γύρους κέρδισε ο δεύτερος μετά από λάθος του Βρετανού στην στροφή 11. Μετά το ενδιαφέρον μέχρι το τέλος στράφηκε στην μάχη Magnussen-Tsunoda-Ricciardo για την 12η θέση και την ενδοοικογενειακή γκρίνια μεταξύ των RB για αλλαγή θέσεων.

Εντέλει ο Max Verstappen πήρε την 55η νίκη καριέρας του με τον Sergio Perez να κάνει εξαιρετική διαχείριση της μαλακής γόμας για να κάνει το 1-2 για την Red Bull με τον Carlos Sainz που αναδείχθηκε οδηγός της ημέρας να συμπληρώνει το βάθρο. 

ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.