Μάριος Γαντζούδης
05 May
05May

Εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία του Safety Car και έσπασε το αρνητικό σερί των βάθρων χωρίς νίκη ο Βρετανός με εκπληκτική οδήγηση!!

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

Ο αγώνας ξεκίνησε με τους οδηγούς να χρησιμοποιούν και τις τρείς γόμες στην αρχή , με τους περισσότερους να έχουν μέση γόμα, τον Valtteri Bottas να βάζει μαλακή και τους Hamilton, Alonso, Magnussen και Ricciardo να βάζουν σκληρή.

Στην εκκίνηση ο Leclerc είχε μια κακή εκκίνηση και έπεσε προσωρινά 4ος καθώς τον πέρασαν ο teammate του Carlos Sainz και ο Oscar Piastri αν και κατάφερε τελικά να ξαναβρεθεί 2ος εκμεταλλευόμενος ότι ο Sergio Perez μπλόκαρε στα φρένα της πρώτης στροφής και ο Μεξικανός ενώ αρχικά βρέθηκε 2ος έπεσε εντέλει στην 5η θέση και οριακά κρατήθηκε μπροστά από την McLaren του Norris . Την ίδια ώρα στο τέλος του 1ου γύρου ο Hulkenberg εκμεταλλευόμενος την γρηγορότερη γόμα του πέρασε τον Hamilton για την 7η θέση, ενώ πιο πίσω ο Bottas έκανε κακή εκκίνηση και έχασε 3 θέσεις την ώρα που πιο μπροστά του ο Fernando Alonso παρά την σκληρή γόμα ανέβηκε 13ος κερδίζοντας 3 θέσεις ! Ωραία πράγματα στο Miami .

Στο τέλος του 4ου γύρου ο Piastri εκμεταλλευόμενος το DRS πέρασε στην ευθεία τον Leclerc την ώρα που το γκρουπ με αυτόν και τις δύο Ferrari είχε χτίσει απόσταση 1.6 δευτ. από την Red Bull του Perez.  
Στον 7ο γύρο ο Lewis Hamilton κατάφερε να ξαναπεράσει τον Hulkenberg ενώ οριακά απέφυγαν μια σύγκρουση μεταξύ τους, όμως ο Γερμανός κατάφερε να βρεθεί ξανά μπροστά, εκμεταλλευόμενος μπλοκάρισμα του Hamilton, χαρίζοντάς μας μια ωραία μάχη , την ώρα που ο Max Verstappen είχε χτίσει διαφορά τριών δευτερολέπτων από τον Piastri , φαντάζοντας πλέον ακλόνητο φαβορί για την νίκη.

Στον 11ο γύρο και ενώ ο Hamilton ξαναπέρασε τον Hulkenberg, ο Alex Albon άνοιξε τον χορό των Pits βάζοντας σκληρή γόμα, την ώρα που ο Russell πήρε σειρά για να απειλήσει την Haas.
Από τον επόμενο γύρο άπαντες άρχισαν σιγά σιγά να βάζουν σκληρή γόμα, καθώς τα δεδομένα έδειχναν πολύ καλά στοιχεία. Λίγο μετά ο Russell κατάφερε να περάσει και αυτός τον Hulkenberg με την Mercedes να δείχνει 4η πιο γρήγορη ομάδα ξεκάθαρα, ενώ ο Γερμανός της Haas μπήκε στα Pits .

Στο μεταξύ ο Lando Norris απειλούσε τον Perez με τον Μεξικανό να μην δείχνει ανταγωνιστικός όντας σχεδόν 4 δευτερόλεπτα πίσω από τον 4ο Sainz. , ενώ η Red Bull είπε στον πρωτοπόρο Verstappen να πιέσει καθώς η διαφορά από τον Piastri έμενε στάσιμη στα 3 δευτερόλεπτα.
Ο Perez μπήκε στα pits εντέλει στον 17ο γύρο παίρνοντας και αυτός σκληρή γόμα. Γενικά άπαντες διάλεξαν σκληρή γόμα στο pit stop τους καθώς οι Hamilton και Alonso έδειξαν καλά δεδομένα στο stint τους.

Στον 20ο γύρο μπήκε και ο Leclerc στα pits
Στον 23ο γύρο βγήκε VSC καθώς μια κολωνίτσα βρέθηκε στην αγωνιστική γραμμή αφότου την χτύπησε ο Verstappen κάτι που σήμανε τεράστιο πλεονέκτημα για όσους δεν είχαν μπει αν και το VSC κράτησε για λιγότερο από έναν γύρο και πολλοί από τους εναπομείναντες οδηγούς μπήκαν στα pits (Zhou και Alonso έβαλαν μέση γόμα) , με τον Verstappen να βάζει φρέσκα ελαστικά στον επόμενο γύρο . 

Στον 29ο γύρο είχαμε ανατροπή δεδομένων με ένα Safety Car καθώς ο Logan Sargeant χτυπήθηκε από τον Kevin Magnussen και βρέθηκε έτσι στον τοίχο μετά το σικειν των στροφών 2-3 και έμεινε εκεί δίνοντας χρυσή ευκαιρία στον Norris που δεν είχε μπει ακόμα στα Pits μένοντας έτσι πρωτοπόρος ,με μερικούς οδηγούς να κάνουν 2ο Pit stop μεταξύ τους και ο Sergio Perez που έβαλε ξανά μέση γόμα! Για το συμβάν ο Δανός πήρε ποινή 10 δευτερολέπτων . Κακό τριήμερο για τον οδηγό της Haas...

Στον 33ο γύρο είχαμε επανεκκίνηση και ο Norris κατάφερε να διατηρήσει την πρωτιά χτίζοντας μάλιστα διαφορά άνω του ενός δευτερολέπτου χάρη στα φρεσκότερα κατά 5 γύρους ελαστικά του. Λίγο πιο πίσω ο Piastri με τον Sainz πάλευαν σκληρά για την 4η θέση. Για τους επόμενους γύρους ο Norris κατάφερε να χτίσει διαφορά 2.5 δευτ. από τον Verstappen ο οποίος έκανε παράπονα για τον χειρισμό της Red Bull του.  
Στον 40ο γύρο ο Sainz κατάφερε με νύχια και με δόντια και μια επαφή να περάσει τον Piastri έπειτα από αρκετούς θεαματικούς γύρους και προσπάθειες, με τον Piastri να χάνει έπειτα και άλλες δύο θέσεις από τους Perez και Hamilton καθώς αποκόμισε ζημιά στην μπροστινή του πτέρυγα και αναγκάστηκε να μπει στα pits βγαίνοντας τελευταίος.

Με 15 γύρους να απομένουν ο Lando Norris έμοιαζε πλέον σχεδόν σίγουρος για την πρώτη του νίκη καθώς ο Verstappen αδυνατούσε να βρει ρυθμό όντας 4 δευτερόλεπτα πίσω πλέον με το ενδιαφέρον να μετατοπίζεται στην μάχη Perez-Hamilton για την 6η θέση και στο πίσω midfield .

Με λιγότερους από 10 γύρους η μάχη Ocon-Alonso για την 9η θέση ήταν το επίκεντρο της προσοχής με τον Ισπανό να επικρατεί , την ώρα που ο Norris ήταν στα 5 δευτ. από τον Verstappen και όλο και πιο κοντά στην παρθενική του νίκη!!!

Εντέλει δεν ήταν αστείο ούτε φάρσα . Ο LANDO NORRIS ΝΙΚΗΤΗΣ ΣΕ GRAND PRIX!!! Μετά από απογοητεύσεις , προσπάθειες , μονοθέσια ανίκανα να απειλήσουν την Red Bull ο Βρετανός επιτέλους τα κατάφερε και δεν έσπασε το σερί για τα περισσότερα βάθρα χωρίς νίκη . Είναι επιτέλους νικητής και με εμφατική διαφορά 7 δευτερολέπτων από τον φίλο του Max Verstappen όσο και αν ο Ολλανδός ίσως είχε θέματα χειρισμού. Η μέρα του ανήκε !!! Το βάθρο συμπλήρωσε η Ferrari του Charles Leclerc.

Driver of the Day: Lando Norris

ΠΛΗΡΕΣ TOP 10 

!!! Ο Carlos Sainz τιμωρήθηκε με ποινή 5 δευτερολέπτων για την επαφή με τον Piastri κάτι που τον έριξε από 4ο σε 5ο!!!

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.