Μάριος Γαντζούδης
25 Aug
25Aug

2η νίκη καριέρας με εντυπωσιακό τρόπο για τον Βρετανό !!!

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

Μετά από αρκετές αλλαγές στην κατάταξη ελέω ποινών και με τον καιρό να είναι πολύ καλός οι 20 οδηγοί ήταν έτοιμοι για τον πρώτο αγώνα μετά την διακοπή . Οι επιλογές ελαστικών ήταν ενδιαφέρουσα καθώς οι 16 από τους 20 οδηγούς είχαν φρέσκια μέση γόμα, εκτός του Μάγκνουσεν που ήταν ο μόνος με σκληρή και των Τσουνόντα, Μπότας και Χάμιλτον που είχαν φρέσκια μαλακή γόμα ! 

Στην εκκίνηση ο Λάντο Νόρις συνέχισε το αρνητικό του σερί και με κακή εκκίνηση βρέθηκε πίσω από τον Φερστάπεν, ενώ και η έτερη McLaren έχασε μια θέση από τον Ράσελ . Πιο πίσω καλή εκκίνηση έκαναν και οι δύο Ferrari κερδίζοντας από μια θέση , ενώ και ο Πιέρ Γκασλί βρέθηκε 7ος, κερδίζοντας δύο θέσεις στον 1ο γύρο . Στον επόμενο κίολας γύρο ο Λιούις Χάμιλτον εκμεταλλευόμενος το προβάδισμα της μαλακής γόμας βρέθηκε 12ος περνώντας υπέροχα τον Ντάνιελ Ρικιάρντο, ενώ πιο μπροστά οι Γκασλί και Αλόνσο πάλευαν σκληρά αλλά δίκαια για την 7η θέση ! 

Στους πρώτους γύρους ο Φερστάπεν κρατούσε κρίσιμα τον Νόρις στα 1.2 με 1.5 δευτ. μακριά, στερώντας του το DRS, την ώρα που ο Πιάστρι πίεζε τον Ράσελ και ο Πέρεζ τον Λεκλέρ αντίστοιχα. 
Σιγά σιγά μετά την ένταση των αρχικών γύρων άρχιζε να μπαίνει στο παιχνίδι και η συντήρηση των ελαστικών με τους οδηγούς να καλούνται όπως πάντα να βρουν την ισορροπία ανάμεσα στην ταχύτητα και την ζωή των ελαστικών. 

Μέχρι τον 10ο γύρο άλλα αξιοσημείωτα ήταν το προσπέρασμα στον 9ο γύρο του Σάινθ στον Αλόνσο για την 8η θέση και του Χάμιλτον στον Χούλκενμπεργκ για την 11η. Μάλιστα ο Σάινθ έδειχνε να είναι μανιασμένος καθώς πολύ σύντομα βρέθηκε με τολμηρή κίνηση 7ος μπροστά και από τον Γκασλί !

Η μάχη για την 1η θέση άναψε σταδιακά καθώς ο Νόρις άρχισε να κινείται πιο γρήγορα από τον Φερστάπεν και στον 18ο γύρο κατάφερε να τον περάσει με την βοήθεια του DRS, με τον Ολλανδό να τονίζει στο team radio ότι δεν του δίνουν πρόσφυση τα ελαστικά ! 

Στο 1/3 του αγώνα ήταν εμφανές ότι η μάχη για την νίκη θα ήταν ανάμεσα στους Νόρις και Φερστάπεν εκτός συγκλονιστικού απρόοπτου καθώς ο 3ος Ράσελ ήταν πάνω από 5 δευτ. πίσω τους. Ο Βρετανός όμως άρχισε να ξεδιπλώνει το προβάδισμα της Mclaren του καθώς στον 24ο γύρο ήταν ήδη 4 δευτ. μπροστά από τον Μαξ !! 
Σε αυτό το σημείο του αγώνα ξεκίνησε ο πρώτος κύκλος των Pit stops για τους πρωτοπόρους, με όλο το Top 6 να έχει βάλει την σκληρή γόμα μέχρι και το τέλος του 34ου γύρου , με τον Σάρλ Λεκλέρ να ευνοείται και να βρίσκεται μπροστά από τον Ράσελ εκμεταλλευόμενος το σχετικά αργό pit stop της Mercedes, και τον Λάντο Νόρις να βρίσκεται πάνω από 5 δευτ. μπροστά από την Red Bull του Φερστάπεν. 

Στα μέσα του αγώνα και από την 10η θέση και κάτω δεν υπήρχε κάτι το αξιοσημείωτο ακόμη και μετά τα pit stops, ενώ στην κορυφή ο Λάντο Νόρις έθετε τον εαυτό του ως το αδιαφιλονίκητο φαβορί για την νίκη, όντας πάνω από 7 δευτ. πλέον μπροστά από τον Μάξ Φερστάπεν, ενώ πιο πίσω η μάχη για την 3η θέση κρινόταν υπέρ του Σάρλ Λεκλέρ που ήταν σταθερά εξαιρετικός στην SF-24 του, με ικανοποιητική διαφορά από τους διώκτες του ! 

Βέβαια ο Όσκαρ Πιάστρι δεν είχε πει την τελευταία του λέξη καθώς αφού είχε μπει τελευταίος στα pits είχε 6 γύρους πιο φρέσκια σκληρή γόμα. Δεν άφησε αυτό το προβάδισμα να χαθεί και στον 40ο γύρο πέρασε τον Τζόρτζ Ράσελ, βάζοντας πλώρη για τον Μονεγάσκο που βρισκόταν 3.3 δευτ. μπροστά του. 
Την ίδια στιγμή είχαμε και μια στιγμή που θύμιζε Indycar καθώς είχαμε 5 μονοθέσια να παλεύουν σε απόσταση λίγων μέτρων για τις θέσεις κοντά στην 10αδα ! 

Στα 2/3 του αγώνα ο Όσκαρ Πιάστρι βρισκόταν κολλημένος πίσω από τον Λεκλέρ και χάρη στα πιο φρέσκα ελαστικά του αλλά και στην ανωτερότητα της MCL38, ενώ δειλά δειλά ξεκίναγε και ο 2ος και τελευταίος κύκλος pit stop για όσους εκτελούσαν στρατηγική δύο pit stop. 

Στο υπόλοιπο του αγώνα το ενδιαφέρον ήταν σε δύο μέτωπα. Το πρώτο ήταν αυτό της 3ης θέσης, με τον Πιάστρι να είναι πίσω από τον Λεκλέρ, με τον οδηγό της Ferrari όμως να διαχειρίζεται εξαιρετικά την κατάσταση και να κρατιέται μπροστά, ενώ το δεύτερο ήταν αυτό της 6ης θέσης καθώς οι δύο Mercedes έκαναν pit stop για μαλακή γόμα και προσπαθούσαν να φτάσουν τον Σέρχιο Πέρεζ καθώς παράλληλα μονομαχούσαν μεταξύ τους. Αξίζει να σημειώσουμε κάπου εδώ τον πολύ καλό αγώνα που διένυσε ο Νίκο Χούλκενμπεργκ που με στρατηγική ενός pit stop βρέθηκε στην 11η θέση και οριακά εκτός βαθμών !

Στο τέλος όμως τίποτα δεν άλλαξε από αυτά και ο Λάντο Νόρις κατέκτησε επάξια την 2η νίκη καριέρας του 20 δευτ. μπροστά από τον 2ο Μαξ Φερστάπεν και τον 3ο Σάρλ Λεκλερ !! 

Driver of the Day : Lando Norris 
Ταχύτερος Γύρος : Lando Norris - 1:13.817

ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.