Δείτε τι δήλωσε ο Άντριου Σόβλιν στο Όστιν για το μέλλον της W15 !
Το τεράστιο πακέτο αναβαθμίσεων της Mercedes για το Γκράν Πρι Αμερικής ήταν και το τελευταίο της φετινής σεζόν σύμφωνα με τον Άντριου Σόβλιν που είναι ο επικεφαλής μηχανολογίας πίστας των «ασημένιων βελών»
Η Mercedes έφτασε στο Όστιν με ένα πακέτο αναβαθμίσεων το οποίο μεταξύ άλλων περιελάμβανε αναθεωρήσεις σε : Πτερύγιο μπροστινής αεροτομής, πίσω έξοδο ψυγείου, wishbone και εισόδους των sidepods, όπως επίσης και νέα γεωμετρία πατώματος.
Όπως όλοι γνωρίζουμε μετά τον αγώνα στο Όστιν πλέον μένουν μόλις 5 γκράν πρι και έτσι οι περισσότερες ομάδες έχουν φτάσει σε σημείο που είτε συνεχίζουν μέχρι τέλους την ανάπτυξη και εξέλιξη του μονοθεσίου τους, είτε έχουν πλέον στρέψει την προσοχή τους πλήρως στο μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς.
Σύμφωνα με τον Σόβλιν η Mercedes ανήκει στην δεύτερη κατηγορία, πράγμα λογικό αφού δεν διεκδικεί επί της ουσίας κάποιον τίτλο, όντας 152 πόντους μακριά από την 3η Ferrari στους κατασκευαστές και με τους δύο οδηγούς της και μαθηματικά εκτός διεκδίκησης του πρωταθλήματος οδηγών. Ο Βρετανός είπε στα μέσα στο περιθώριο του αγώνα : «Έχουμε φέρει σχεδόν όλες τις προγραμματισμένες αναβαθμίσεις μέχρι το τέλος της χρονιάς τώρα. Αυτό δεν σημαίνει πως με την γνώση που θα συσσωρεύσουμε στους επόμενους αγώνες δεν θα κάνουμε περαιτέρω αλλαγές, αλλά δεν έχουμε προγραμματίσει κάποια σπουδαία αναβάθμιση από δω και στο εξής.»
Οι αναβαθμίσεις της Mercedes δεν έφεραν την αναμενόμενη χαρά στους οδηγούς της πάντως καθώς και ο Τζόρτζ Ράσελ αλλά και ο Λιόυις Χάμιλτον ήταν δυσαρεστημένοι από την W15, τονίζοντας σε κάθε ευκαιρία το πόσο δύσκολη ήταν στην οδήγηση και τον έλεγχο, με αποκορύφωμα τα πανομοιότυπα ατυχήματα των δύο οδηγών σε κατατακτήριες και αγώνα αντίστοιχα.
Η Mercedes μετά το δυνατό της διάστημα με τρείς νίκες σε τέσσερις αγώνες από το GP Αυστρίας μέχρι και το GP Βελγίου έχει πέσει εμφανώς σε απόδοση, όντας πλέον το 4ο σε απόδοση μονοθέσιο και μετράει μόλις ένα βάθρο, την 3η θέση του Ράσελ στο Αζερμπαιτζάν που όμως και αυτό ήταν ξεκάθαρα θέμα τύχης, αφού η σύγκρουση Σάινθ-Πέρεζ ανέβασε τον Βρετανό κατά δύο θέσεις.
Μέρος του προβλήματος της Mercedes αποτελεί και το θέμα του πατώματος . Θυμίζουμε ότι η ομάδα είχε φέρει νέο πάτωμα στο Γκραν Πρι Βελγίου, το οποίο αρχικά δοκιμάστηκε μόνο στις ελεύθερες δοκιμές του νικηφόρου αυτού αγώνα, ενώ μετά υπήρξαν διάφορες αλχημείες προκειμένου να κατανοήσει η ομάδα τον προβληματικό χαρακτήρα αυτής της αναβάθμισης. Όσον αφορά το νέο πλέον πάτωμα ο Σόβλιν τόνισε πως το καινούργιο πάτωμα θα δώσει τέλος στα «πειράματα» της ομάδας τα οποία λόγω κόστους δεν συμφέρουν. Επιπροσθέτως σε ερώτηση για το εάν η συγκεκριμένη αναβάθμιση συνεχίζει στον δρόμο που χάραξε η αναβάθμιση του Σπά ή πρόκειται για εντελώς νέα κατεύθυνση ο 50χρονος δήλωσε πως : «Δεν είναι θεμελιωδώς διαφορετική ιδέα . Αποτελεί εξέλιξη του πατώματος από το Σπά. Δεν είναι η μοναδική αλλαγή στο μονοθέσιο. Ελπίζω ότι θα είναι ένα τόσο μεγάλο βήμα ώστε η απόδοση θα είναι προφανής. Αλλά θα δούμε, θα μάθουμε ότι μπορούμε για αυτό.»