Μάριος Γαντζούδης
30 Oct
30Oct

Δείτε για ποιο λόγο και τι δήλωσε ο Τότο Βόλφ!

Προβλήματα με το cost cap έχουν στην Mercedes, με την ομάδα να σταματάει την εξέλιξη του φετινού της μονοθεσίου για να μείνει εντός των ορίων της FIA! Ο λόγος είναι οι δαπανηρές συγκρούσεις που έχει υποστεί η ομάδα το τελευταίο διάστημα, από την σύγκρουση του Αντρέα Κίμι Αντονέλι στις ελεύθερες δοκιμές του Ιταλικού GP, μέχρι τις πρόσφατες back to back συγκρούσεις του Τζόρτζ Ράσελ σε Όστιν και Μεξικό, με την τελευταία να κάνει ζημιά στο σασί ! 

Έπειτα από αυτές τις τελευταίες συγκρούσεις ο λογαριασμός των εξόδων έχει «φουσκώσει» και σύμφωνα με τον διευθυντή της ομάδας Τότο Βόλφ δεν θα υπάρξουν αναβαθμίσεις πέραν του επερχόμενου GP Βραζιλίας

Ο 52χρονος δήλωσε συγκεκριμένα πως: «Είναι μια περίπλοκη κατάσταση όσον αφορά το τοπίο του cost cap. Αυτές οι τρείς συγκρούσεις μας έφεραν να είμαστε με την πλάτη στον τοίχο και ειδικά αυτή που συνέβη (σσ η σύγκρουση του Ράσελ στο Μεξικό) ήταν τεράστια. Έπρεπε να βάλουμε ολοκαίνουριο σασί και αυτό ήταν τρομερό πλήγμα όσον αφορά το cost cap.»

Μεταξύ άλλων ο Αυστριακός δήλωσε πως η ομάδα θα φέρει στην Βραζιλία δύο νέα πατώματα αλλά όπως τόνισε στην συνέχεια «Δεν υπάρχει κάτι επιπλέον που θα φέρουμε.» Το αφεντικό της Mercedes συνέχισε λέγοντας πως υπάρχουν περιορισμοί στα εξαρτήματα και πως η ομάδα θα πρέπει να είναι δημιουργική στην διαχείρισή τους. 

Όσον αφορά τα spec των μονοθεσίων για το Interlagos ο Τότο Βόλφ παρά την διαθεσιμότητα των νέων πατωμάτων για τις W15 και του επιδιορθωμένου πατώματος του Όστιν για τον Ράσελ, υποστηρίζει πως ίσως ξανά οι δύο οδηγοί τους τρέξουν με διαφορετικό ο καθένας. Συγκεκριμένα είπε : «Πάντα είμαι ανοιχτόμυαλος σχετικά με το τι σκέφτονται οι οδηγοί. Αν είμαι σίγουρος ότι ο Τζόρτζ θα επιλέξει το καινούργιο πάτωμα, ο Λιούις ίσως θελήσει να τρέξει back to back με το παλιό πάτωμα στην Βραζιλία. Σίγουρα θα μιλήσουμε μαζί του και θα δούμε ποια είναι η προτίμησή του.» 

Θυμίζουμε ότι ο Λιούις Χάμιλτον δεν είναι πλήρως ικανοποιημένος με τις αναβαθμίσεις καθώς θεωρεί ότι έχουν εισάγει κάποιου είδους αεροδυναμική αστάθεια, η οποία οδήγησε στις συγκρούσεις του Ράσελ αλλά και στην έξοδό του από το GP στο Όστιν. Περί αυτού ο Τότο δήλωσε: «Ίσως υπάρχει κάτι στο πακέτο αναβάθμισης που προκαλεί κάτι το οποίο δεν καταλαβαίνουμε, διότι είχαμε δύο ατυχήματα στην ίδια στροφή στο Όστιν. Αλλά τότε είχαμε επίσης μια σύγκρουση με το παλιό μονοθέσιο. Αυτά τα μονοθέσια είναι τόσο πολύ στην κόψη του ξυραφιού ώστε θα είναι ένα ενδιαφέρον πείραμα στην Βραζιλία, για να δούμε εάν υπάρχει αστάθεια στις στροφές υψηλής ταχύτητας ή είναι παράγοντας χαμηλής ταχύτητας.»

Ο Βόλφ σχολίασε επίσης την μάχη που έδωσαν οι δύο οδηγοί του, Λιούις Χάμιλτον και Τζόρτζ Ράσελ στο Μεξικό με τον ίδιο να τονίζει πως δεν υπήρξε σκέψη για team orders παρά τον φόβο πιθανής σύγκρουσης με τον ίδιο να λέει πως «Είναι τόσο καλοί και έμπειροι που τους αφήνουμε να συναγωνιστούν. Δεν ένιωσα καθόλου ότι η κατάσταση γίνεται ανησυχητική.

Η κατάσταση σχετικά με πιθανές αναβαθμίσεις ήταν ήδη περίπλοκη στην πάλαι ποτέ κυρίαρχη ομάδα της Formula 1, με τον Άντριου Σόβλιν να δηλώνει μετά το Όστιν ότι ο κύκλος των αναβαθμίσεων έφτανε στο τέλος του, όμως όπως φαίνεται αυτό το τέλος θα έρθει πιο γρήγορα από ότι υπολόγιζαν στην Mercedes.

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.