Δείτε ποιοι θα καθορίσουν το μέλλον του Μεξικανού !!
Η Red Bull φέτος έχει περάσει μια περίεργη χρονιά. Από την μία είδε τον πρώτο της οδηγό, Μαξ Φερστάπεν να κατακτά πλέον και επίσημα τον τίτλο του Παγκόσμιου πρωταθλητή για 4η σερί χρονιά, από την άλλη όμως είδε το πλεονέκτημά της, το οποίο κατείχε στους πρώτους αγώνες της χρονιάς, να εξαλείφεται και τις Ferrari και Mclaren να την έχουν ξεπεράσει για μεγάλα σημεία της σεζόν. Αυτό έχει φέρει την Red Bull Racing στην 3η θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, με την ομάδα του Milton Keynes να θέλει πλέον θαύμα για να κατακτήσει αυτόν τον τίτλο.
Σε αυτή την δυσμενή κατάσταση έχει περιέλθει κατά μεγάλο ποσοστό χάρη στην ελάχιστη συνεισφορά του Σέρχιο Πέρεζ, καθώς ο Μεξικανός δεν μπορεί να αποδώσει με τίποτα τα αναμενόμενα. Ο 34χρονος δεν έχει ανέβει στο βάθρο μετά το Γκραν Πρι της Κίνας, το οποίο ήταν μόλις ο 5ος αγώνας της χρονιάς και έχει δυσκολευτεί ακόμα και στο να μείνει εντός βαθμολογούμενης 10αδας, με τον ίδιο να μένει αρκετές φορές εκτός Q3 αλλά ακόμα και εκτός Q2! Αξιοσημείωτο παραμένει ότι ο ίδιος είναι μόλις 8ος στην βαθμολογία των οδηγών με 152 βαθμούς, όντας πιο κοντά στην τελευταία θέση (απόσταση 152 βαθμών) από ότι στον teammate του και πλέον πρωταθλητή Φερστάπεν (απόσταση 251 βαθμών) !!!
Αυτή η ανεπάρκεια του Checo στο να προσφέρει στην Red Bull φέτος, σε συνδυασμό με το παρόμοιο φαινόμενο που παρατηρήθηκε και πέρσι, τον καθιστά συχνό αντικείμενο φημών και θεωριών για το εάν θα αντικατασταθεί και από ποιόν. Ακόμα και φήμες περί απόσυρσής του ακούστηκαν που βέβαια ο ίδιος διέψευσε κατηγορηματικά. Όλα αυτά και ενώ πριν λίγους μήνες ανακοινώθηκε η επέκταση του συμβολαίου του, με τον ίδιο να υποστηρίζει συνεχώς ότι θα βρίσκεται και του χρόνου στο grid.
Σύμφωνα με τον Χέλμουτ Μάρκο, ο οποίος έκανε δηλώσεις στο Αυστριακό κανάλι ORF ο Μεξικανός θα μάθει το μέλλον του μετά το Γκραν Πρι του Αμπου Ντάμπι και την επακόλουθη σύσκεψη που θα γίνει εντός της Red Bull. Αναλυτικά ο Μάρκο δήλωσε: «Θα υπάρξει μια σύσκεψη μετά το Άμπου Ντάμπι και το αποτέλεσμά της θα παρουσιαστούν στους μετόχους και αυτοί θα αποφασίσουν για το ποια θα είναι κατάσταση των οδηγών και στις δύο ομάδες (σσ. Red Bull και VCARB). Δεν ξέρω την ακριβή διαφορά τώρα, αλλά ο Σέρχιο έχει πάνω από 200 πόντους λιγότερους από τον Μάξ. Και μετά είναι πλέον ξεκάθαρο ότι ο τίτλος των κατασκευαστών δεν είναι πλέον πιθανός, οπότε εάν ο Σέρχιο ήταν οπουδήποτε κοντά στον Χάμιλτον ή τον Ράσελ ή τις Ferrari και τις McLaren, τότε θα ήμασταν ξανά αρκετά μπροστά τους.»
Ο Πέρεζ στο Λας Βέγκας τερμάτισε στην 10η θέση έχοντας μείνει για άλλη μια φορά εκτός από το Q1 με τον ίδιο να ρίχνει ξανά το φταίξιμο στην RB20, λέγοντας πως είναι στο χέρι της ομάδας να λύσει τα φετινά προβλήματα και να δημιουργήσει ένα καλύτερο μονοθέσιο για το 2025.
Με την θέση του έχουν συνδεθεί διάφορα ονόματα αλλά σε περίπτωση που απολυθεί οι πιθανότεροι αντικαταστάτες είναι οι Λίαμ Λόσον και Φράνκο Κολαπίντο, με την Red Bull να βρίσκεται σε ανταγωνισμό με την Alpine για την υπογραφή του Αργεντίνου.