Εντυπωσιακός ο Ισπανός, 2ος ο Νόρις, ποινή 20 δευτερολέπτων για τον Φερστάπεν που τερμάτισε 6ος!!!
Η Πόλη του Μεξικού μας χάρισε άλλον ένα αγώνα με ενδιαφέρον και υλικό για συζήτηση, καθώς επίσης και την 4η νίκη καριέρας του Κάρλος Σάινθ jr, με τον Λάντο Νόρις να τερματίζει 2ος και τον Σάρλ Λεκλέρ να συμπληρώνει το βάθρο για το 1-3 της Ferrari η οποία για τα καλά μπαίνει στο κυνήγι του πρωταθλήματος κατασκευαστών. Ο αγώνας του Ισπανού αλλά και της Ferrari επωφελήθηκε από ακόμα μια μονομαχία μεταξύ Μάξ Φερστάπεν και Λάντο Νόρις οι οποίοι απασχόλησαν για άλλη μια φορά τους αγωνοδίκες.
Στην εκκίνηση ο Ολλανδός έκανε την καλύτερη εκκίνηση παίρνοντας την πρωτοπορία από τον poleman Κάρλος Σάινθ κρατώντας την πρωτοπορία μετά τις πρώτες στροφές. Όμως πιο πίσω είχαμε επαφή μεταξύ των Άλεξ Άλμπον και Γιούκι Τσουνόντα με τους δύο οδηγούς να εγκαταλείπουν και το αυτοκίνητο ασφαλείας να βγαίνει στην πίστα για δεύτερο σερί αγώνα.
Το αυτοκίνητο ασφαλείας έμεινε έξω για 6 γύρους - στην διάρκεια των οποίων ο Σέρχιο Πέρεζ πήρε ποινή 5 δευτ. για εσφαλμένη εκκίνηση- και έπειτα δόθηκε συνέχεια. Όμως ο Μάξ Φερστάπεν δεν κράτησε για πολύ την πρωτοπορία καθώς στην αρχή του 9ου γύρου ο Σάινθ βούτηξε θαρραλέα στα φρένα της 1ης στροφής και άρπαξε την πρωτοπορία.
Όμως θα ήταν στον επόμενο γύρο που θα άναβαν για τα καλά τα αίματα. Ο Λάντο Νόρις με την βοήθεια του DRS προσπάθησε να πάρει την 2η θέση από τον αντίπαλό του για τον τίτλο με τον Φερστάπεν ξανά να αμύνεται σθεναρά ωθώντας τον Βρετανό ξανά εκτός πίστας. Ο Βρετανός αναγκάστηκε να κόψει την πίστα προσωρινά περνώντας τον Ολλανδό όμως στην 8η στροφή παραλίγο να είχαμε σοβαρό ατύχημα καθώς ο Φερστάπεν προσπάθησε να περάσει τον Νόρις και ακολούθως βγήκαν και οι δύο εκτός πίστας, με τον Μαξ να παίρνει εντέλει πίσω την 3η θέση.
Ο αγώνας του τρείς φορές παγκόσμιου πρωταθλητή όμως άλλαξε άρδην καθώς οι αγωνοδίκες τον έκριναν ως υπεύθυνο για τα δύο συμβάντα και του έδωσαν δύο ποινές των 10 δευτερολέπτων (20 δευτ. σύνολο) . Ο Ολλανδός εξέτισε τις ποινές αυτές στον 26ο γύρο όταν και έκανε το μοναδικό του pit stop, κρατώντας μέχρι αυτό τον γύρο πίσω του τον Νόρις.
Λίγο μετά από αυτό το νέο επεισόδιο στην κόντρα των Νόρις-Φερστάπεν ήρθε το άδοξο τέλος στον αγώνα του Φερνάντο Αλόνσο, ο οποίος στο 400ο τριήμερό του στην F1 αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μόλις στον 17ο γύρο.
Εκτός όμως από τις μάχες που επηρεάζουν την μάχη του τίτλου η δράση συνεχιζόταν εντυπωσιακή και έντονη σε όλο το μήκος του grid. Οι δύο Mercedes έδωσαν μια ωραία μάχη από την οποία νικητής βγήκε ο Τζόρτζ Ράσελ για την θέση η οποία εντέλει ήταν η 4η και πιο πίσω ο Σέρχιο Πέρεζ έδωσε δύο δυνατές μάχες, αρχικά με τον Λίαμ Λόσον για την 10η θέση από την οποία βγήκε χαμένος και με ελάχιστες ζημιές στην RB20 του και έπειτα με τον 12ο τότε Λάνς Στρόλ από την οποία βγήκε κερδισμένος.
Τέλος λίγο ακόμα πιο πίσω ο Όσκαρ Πιάστρι κατάφερε να περάσει τον Φράνκο Κολαπίντο για την 13η θέση.
Κάπου εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο Μεξικανός είχε έναν περίεργο αγώνα καθώς εντός πίστας ήταν απίθανα γρήγορος, φτάνοντας μέσα σε 19 γύρους από την 18η θέση στην 11η. Όμως η ποινή που αναγκάστηκε να εκτίσει αλλά και οι ζημιές από την επαφή του με τον Λόσον του κατέστρεψαν τον αγώνα, στον οποίο εντέλει τερμάτισε Χος.
Όσο ο αγώνας ήταν στο μέσο του το ενδιαφέρον μεταφέρθηκε από τις σχετικά σταθερές πλέον διαφορές της κορυφής με τους Σάινθ, Λεκλέρ και Νόρις να απέχουν σταθερά μερικά δευτερόλεπτα μεταξύ τους και με κανέναν να μην απειλεί ή να απειλείται ευθέως ακόμη και μετά από τα μοναδικά pit stops τους (Γύροι 31-34), στον αγώνα επανάκαμψης του Μάξ Φερστάπεν μετά το μοναδικό του Pit stop και την ταυτόχρονη έκτιση της ποινής. Ο Ολλανδός «πάτησε γκάζι» φτάνοντας από την 15η θέση στην 6η μέσα σε λιγότερο από 20 γύρους.
Ο καιρός σταδιακά συννέφιασε με την απειλή ακόμα και της βροχής η οποία όμως δεν ήρθε ποτέ
Στο επόμενο διάστημα και ενώ μπαίναμε στο τελευταίο τρίτο του αγώνα είχαμε δεύτερο γύρο στην μονομαχία των δύο Mercecdes για την 4η θέση με τον Λιούις Χάμιλτον αυτή την φορά να βγαίνει νικητής έπειτα από σκληρή μάχη πολλών γύρων, ενώ την ίδια ώρα η πιο φιλική στα ελαστικά Mclaren επέτρεψε στον Λάντο Νόρις να φτάσει τον Σάρλ Λεκλέρ 10 γύρους πριν το τέλος . Πρέπει βέβαια να αναφέρω ότι από σχετικά νωρίς στον αγώνα η Ferrari διαχειριζόταν κάποιου είδους πρόβλημα υπερθέρμανσης καθώς οι οδηγοί της δέχθηκαν μήνυμα για να κάνουν το λεγόμενο lift and coast.
Τελικά το έργο του Νόρις έγινε πιο εύκολο καθώς ο Μονεγάσκος έχασε τον έλεγχο στην έξοδο της τελευταίας στροφής στον 63ο γύρο, με τον ίδιο οριακά να σώζει τον εαυτό του από την σύγκρουση με τις μπαριέρες!
Στον 67ο γύρο είχαμε και ένα ξαφνικό pit stop του Λίαμ Λόσον ο οποίος πλήγωσε την μπροστινή του πτέρυγα στην μάχη που έδινε με τον Φράνκο Κολαπίντο για την 12η θέση, με τον Νεοζηλανδό να πέφτει 17ος και τελευταίος όπου και τερμάτισε.
Αυτό ήταν και το τελευταίο αξιοσημείωτο του αγώνα καθώς ο Κάρλος Σάινθ κατάφερε να τερματίσει 6 δευτ. μπροστά από τον Λάντο Νόρις παίρνοντας την νίκη. Ο Σάρλ Λεκλέρ εκτός από την 3η θέση κατάφερε χάρη σε ένα pit stop δύο γύρους πριν το τέλος να πάρει έναν επιπλέον βαθμό καθώς έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα με 1:18.336
Πλήρης Κατάταξη
Υ.Γ Λόγω αδυναμίας μου να το αναφέρω σε κάποιο άλλο σημείο του κειμένου πρέπει να σημειώσω κάπου εδώ το εξαρετικό GP της Haas που έδειξε εντυπωσιακά στοιχεία, με τους οδηγούς της να καταλαμβάνουν την 7η και 9η θέση αντίστοιχα!