Ο Αυστριακός σύμβουλος της Red Bull, υποστηρίζει ότι η ομάδα θα ακολουθήσει νεανική πολιτική στην «στρατολόγησή» της
Η Red Bull είναι γνωστό πως τον τελευταίο χρόνο ταλανίζεται από το ζήτημα της θέσης του νο.2 οδηγού δίπλα στον Μάξ Φερστάπεν. Ο Σέρχιο Πέρεζ δεν έχει φανεί αντάξιος της θέσης από τα μέσα του 2023 και οι φήμες δίνουν και παίρνουν για το μέλλον του Μεξικανού, ο οποίος έχει συμβόλαιο και για το 2025, έχοντας ανανεώσει με τους Αυστριακούς λίγο πριν το Γκραν πρι Καναδά.
Ο 34χρονος που διανύει την 4η χρονιά του με τους «Ταύρους» έχοντας κερδίσει 5 αγώνες σε αυτό το διάστημα, τον τελευταίο ενάμιση χρόνο απέχει αιώνες από τον Μάξ Φερστάπεν σε απόδοση, με αποτέλεσμα αυτό σε συνδυασμό με τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η ομάδα με την εξέλιξη της RB20 να έχουν φέρει τους πρωταθλητές πίσω από την Mclaren στο πρωτάθλημα κατασκευαστών με την Ferrari να καραδοκεί και αυτή.
Συγκεκριμένα ο Checo έχει μόλις 41 πόντους στους τελευταίους 12 αγώνες, έναντι των 195 του Ολλανδού teammate του. Βέβαια να βάλουμε έναν αστερίσκο εδώ και να τονίσουμε ότι η Red Bull πρόσφατα παραδέχτηκε ότι η εξέλιξη του μονοθεσίου της από τον περσινό αγώνα της Ισπανίας και έπειτα έχει κάνει τα μονοθέσια πιο δύσκολα, επιβαρύνοντας τον Μεξικανό, του οποίου η γνώμη δεν πέρναγε αρκετά συχνά. Μάλιστα ύστερα από μερικές βελτιώσεις στην απόδοση χάρη στο feedback του Πέρεζ, μερικοί μηχανικοί του ζήτησαν συγνώμη, όπως ανέφερε ο ίδιος.
Όμως η θέση του παραμένει υπο κίνδυνο για την ερχόμενη χρονιά παρά το συμβόλαιό του, με τον Κρίστιαν Χόρνερ σε πρόσφατες δηλώσεις να τονίζει ότι ο Τζόρτζ Ράσελ βρίσκεται στο στόχαστρο της Red Bull. Σύμφωνα βέβαια με τον επι χρόνια πυλώνα των Αυστριακών Χέλμουτ Μάρκο η ομάδα θα ακολουθήσει πολιτική προσανατολισμού στην ακαδημία της, η οποία περιέχει αυτή τη στιγμή οδηγούς όπως ο Γιούκι Τσουνόντα, ο Λίαμ Λόσον και ο Άιζακ Χάτζαρ.
Ο 81χρονος σε δηλώσεις του στο Formel1.de εξέφρασε αυτή την πεποίθηση κάνοντας αναφορά μεταξύ άλλων και στην εξαιρετική αρχή του Φράνκο Κολαπίντο στην Williams λέγοντας μεταξύ άλλων : « Ο Τζόρτζ Ράσελ είναι ίσος με τον (Λιούις) Χάμιλτον στις κατατακτήριες, αν όχι γρηγορότερος. Αλλά ο Ράσελ είναι συνδεδεμένος με την Mercedes-Benz και εμείς τώρα στρεφόμαστε στους δικούς μας οδηγούς.»
«Το βλέπουμε με τον (Φράνκο) Κολαπίντο για παράδειγμα, ήταν σχετικά άπειρος και όχι τρομερά πετυχημένος στις μικρότερες κατηγορίες, αν και πρέπει να αναφερθεί ότι δεν βρισκόταν στις καλύτερες ομάδες, αλλά τι σπουδαίες επιδόσεις κάνει τώρα. Και τώρα ας δούμε τι μπορούν να κάνουν οι νέοι οδηγοί μας ή ο Γιούκι Τσουνόντα. Και αυτός μπορεί να χαρακτηριστεί νέος. Πως θα συγκριθεί με τον Λόσον;»
Ο Νεοζηλανδός πρόσφατα επιβεβαιώθηκε ότι θα αντικαταστήσει τον Ντάνιελ Ρικιάρντο για τους τελευταίους 6 αγώνες, με τις φήμες να λένε προς πρόκειται στην πραγματικότητα για οντισιόν του 22χρονου για την Red Bull, προς αντικατάσταση του Πέρεζ.
Την ίδια ώρα ο Άιζακ Χάτζαρ έχει εντυπωσιάσει στην Formula 2, καθώς βρίσκεται στο κυνήγι του τίτλου με αντίπαλο τον Γκαμπριέλ Μπορτολέτο. Σίγουρο είναι ότι και αυτός σύντομα θα χτυπήσει την πόρτα της Red Bull ζητώντας είτε μια θέση στο grid ή την ελευθερία του να ψάξει αλλού, όπως ξέρουμε ότι έκανε και ο ίδιος ο Λόσον.
Βέβαια ερωτηματικό παραμένει το εάν η άποψη του Μάρκο συμμερίζεται από την ευρύτερη ομάδα καθώς ο ίδιος βρίσκεται σε κόντρα με τον Κρίστιαν Χόρνερ, ο οποίος δήλωσε πρόσφατα ότι δεν εμπιστεύεται την F2 ως πεδίο απόδειξης των ικανοτήτων των οδηγών για την F1, ενώ αποκάλυψε ότι ο Μάρκο ήθελε να διώξει τον Ρικιάρντο από το Ισπανικό Γκραν Πρι. Μένει να δούμε πως θα εξελιχθεί η όλη υπόθεση, που αρχίζει να παίρνει διαστάσεις σαπουνόπερας, όπως και τόσες ιστορίες της φετινής Red Bull εξ' άλλου.