Μάριος Γαντζούδης
06 Jul
06Jul

Ο Βρετανός τα κατάφερε στην πατρίδα του, το 1-2 η Mercedes !!!

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

Με την πίστα του Σίλβερστόουν σε συνθήκες μισής βρεγμένης και μισής στεγνής αλλά με μαύρα σύννεφα στον ορίζοντα ξεκίνησαν οι κατατακτήριες δοκιμές για το Γκραν Πρι Μεγάλης Βρετανίας. 

Στο Q1 με το ραντάρ να προβλέπει βροχή εντός της διαδικασίας, όλοι οι οδηγοί έβαλαν αρχικά τα ενδιάμεσα ελαστικά για να πάρουν μια γεύση της πίστας και μετά ακριβώς στα μισά άρχισαν να βάζουν δειλά δειλά μαλακή soft γόμα. Η αγωνία και οι διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες στην πίστα σήμαναν ότι δεν υπήρχε ούτε μια στιγμή χωρίς μονοθέσιο σε χρονομετρημένο γύρο. 7.30 λεπτά πριν το τέλος της διαδικασίας ο Σέρχιο Πέρεζ βρέθηκε εκτός πίστας καθώς έχασε τον έλεγχο στην Copse, φέρνοντας την κόκκινη σημαία και έχασε έτσι το υπόλοιπο του Q1 από το οποίο και εντέλει αποκλείστηκε. Άλλη μια δύσκολη στιγμή για τον Μεξικανό και ενώ παράλληλα οργιάζουν οι φήμες για αντικατάστασή του παρά την πρόσφατη ανανέωση του συμβολαίου του ! 

Λίγα λεπτά αργότερα η διαδικασία συνεχίστηκε , με λίγη βροχή όμως να κάνει την εμφάνισή της και τους οδηγούς να παλεύουν για μια θέση στην 15αδα, με τον Μαξ Φερστάπεν να έχει έξοδο στο ίδιο σημείο με τον teammate του χωρίς όμως την ίδια κατάληξη. 
Μετά τον ''χαμό'' οι 5 αποκλεισθέντες ήταν οι Μπότας, Μάγκνουσεν, Οκόν, Πέρεζ και Γκασλί . Απογοήτευση για την Alpine μετά τους δύο πολύ καλούς τελευταίους αγώνες καθώς με τον Πιέρ Γκασλί να έχει ποινή 50 θέσεων λόγω διάφορων νέων εξαρτημάτων και με δεδομένο ότι θα ξεκίναγε τελευταίος , ήθελε τον Οκόν να τα πάει καλύτερα ...

Q2 λοιπόν με την δράση να είναι πάλι συνεχής καθώς η βροχή έκανε πίσω και η πίστα βελτιωνόταν λεπτό με το λεπτό . Όλοι οι οδηγοί συνεχώς πάλευαν να βρουν τον χρόνο που θα έκανε την διαφορά αλλά στο τέλος της διαδικασίας οι 5 που έμειναν εκτός της μάχης για την Pole Position ήταν οι Λεκλέρ, Σάρτζεντ, Τσουνόντα, Ζού και Ρικιάρντο. Τεράστια απογοήτευση ξανά για τον Μονεγάσκο της Ferrari καθώς ξανά τα βρίσκει σκούρα , με τις αναβαθμίσεις να μην τον έχουν βοηθήσει αρκετά ( ο Σάινθ έχει το μονοθέσιο της Imola) . 

Τέλος, το Q3, ο μεγάλος τελικός με τον παγκόσμιο πρωταθλητή Φερστάπεν να αποτελεί ερωτηματικό για την διεκδίκηση της Pole καθώς όπως έδειξαν τα πλάνα, η έξοδός του στο Q1 πλήγωσε το πάτωμα της RB20 και έμενε να δούμε κατά πόσο θα επηρέαζε αυτό τις γρήγορες προσπάθειές του, ειδικά με τις Mercedes και τις Mclaren να είναι πολύ δυνατές. 

Μετά τις πρώτες προσπάθειες οι διαφορές ήταν απειροελάχιστες και όλοι περίμεναν τον τελευταίο γύρο όλων με αγωνία. Στο τέλος όμως όλων των γύρων ένας ήταν ο μεγάλος κερδισμένος . Ο Τζόρτζ Ράσελ κατάφερε ξανά να πάρει την Pole Position , όπως και στον Καναδά στο όριο, από τον teammate του Λιούις Χάμιλτον , με τον Λάντο Νόρις 3ο κάνοντας το 1-2-3 για την Μεγάλη Βρετανία, ενώ ο Μαξ Φερστάπεν βρέθηκε μόλις 4ος !!!

ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.