Δείτε τι έγινε στην 1η περίοδο ελεύθερων δοκιμών στην πίστα του Λας Βέγκας!
Και επίσημα πλέον έχουμε αγωνιστικό τριήμερο στην άλλη άκρη του Ατλαντικού και την Sin City με τους 20 οδηγούς να καλούνται να βρουν τα πατήματά τους (και τα κατάλληλα για αυτούς setup) σε μια πίστα η οποία όπως ήταν λογικό είχε χαμηλή πρόσφυση (λόγω και της χαμηλής θερμοκρασίας) και σκόνη .
Μετά από 60 λεπτά προγραμμάτων των ομάδων με μέση γόμα αλλά και μαλακή, κερδισμένη αναδείχθηκε η Mercedes η οποία επιδεικνύοντας τρομερά πρώτα δείγματα ρυθμού με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι ταχύτερος όλων με έναν τρομερό χρόνο της τάξης του 1:35.001 χρόνος που ήταν σχεδόν ένα δευτερόλεπτο (+0.953) πιο γρήγορος από τον 3ο Λάντο Νόρις. 2ος αναδείχθηκε ο teammate του 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή, Τζόρτζ Ράσελ ο οποίος ήταν ναι μεν 4 δέκατα πίσω από τον Χάμιλτον, όμως ήταν και αυτός αρκετά πιο γρήγορος από τους υπόλοιπους. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Mercedes οριοθέτησε τον ρυθμό τόσο με την μέση γόμα όσο και στο τέλος με τους γρήγορους γύρους με την μαλακή γόμα, σημάδι ενθαρρυντικό για την ομάδα του Brackley!
Πίσω από την πρώτη τριάδα ήταν οι Σάρλ Λεκλέρ στην 4η θέση, ο Μάξ Φερστάπεν στην 5η και ο Κάρλος Σάινθ στην 6η, με την Ferrari όπως είναι γνωστό να τρέχει και στα δύο μονοθέσια ένα πειραματικό πάτωμα για το FP1, καθώς στην Scuderia προετοιμάζονται για το 2025! Όσο για την Red Bull θα ήθελαν σίγουρα να λύσουν μερικά θεματάκια όπως η σχετική έλλειψη τελικής ταχύτητας έναντι του ανταγωνισμού.
Εδώ σε αντιπαραβολή τα δύο spec πατώματος, με την Ferrari να τονίζει πως δεν πρόκειται για κάποιου είδους αναβάθμιση αλλά για διαδικασία συσχετισμού με τα δεδομένα που παράγει η αεροσήραγγα.
Το Top 10 στην σχετικά ήρεμη και χωρίς σημαντικά συμβάντα διαδικασία έκλεισαν οι Αλόνσο, Πιάστρι, Γκασλί και Πέρεζ, με την Aston Martin του Ισπανού να δείχνει καλά δείγματα για πρώτη φορά μετά από καιρό.