Η δράση από τη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών με τη Mercedes να φωνάζει ξανά παρών
Με τη θερμοκρασία σε αρκετά χαμηλά επίπεδα συνεχίστηκε η δράση στους δρόμους του Βέγκας. Μόλις 13 βαθμούς στον αέρα που όμως δεν πτόησαν την πλειονότητα των οδηγών από το να βγούν γρήγορα στην πίστα. Οι Πέρεζ και Ράσελ δεν άργησαν βέβαια να παραπονεθούν για παγωμένο αέρα εντός του κράνους τους. Στα πρώτα λεπτά αρκετοί οδηγοί τραυμάτισαν τα ελαστικά τους με μπλοκαρίσματα, ψάχνοντας το ιδανικό σημείο φρεναρίσματος μετά τις μεγάλες ευθείες.
Έως τα μισά της περιόδου η μέση γόμα κυριάρχησε με την κορυφή να αλλάζει χέρια μεταξύ Mercedes και Ferrari. Μετά το μισάωρο η μέση γόμα πήρε το δρόμο της...ανακύκλωσης με την πιο μαλακή (C5) να μονοπωλεί τις επιλογές των οδηγών. Κάπου εκεί μια εγκατάλειψη έφερε την κόκκινη σημαία. Ήταν η Williams του Άλμπον που σταμάτησε στην άκρη της πίστας από μηχανικό πρόβλημα χωρίς να καθυστερήσει ιδιαίτερα την διαδικασία, αφού φρόντισε να σταματήσει στην πλησιέστερη έξοδο διαφυγής. Στα τελευταία λεπτά οι οδηγοί πέρασαν στην προσομοίωση κατατακτήριων αλλά και αγώνα. Η κορυφή καταλήφθηκε και πάλι από τον Χάμιλτον(1:33,825), με τον Νόρις μόλις 11 χιλιοστά πίσω του. Τρίτος ήταν ο Ράσελ με τις δύο Ferrari να τον ακολουθούν. Έκτος βρέθηκε ο Γκασλύ ενώ πίσω του είχε Μάγκνουσεν, Πιάστρι, Χούλκενμπεργκ και τον Τσουνόντα να κλείνει την δεκάδα.
Τελευταία πρόβα πριν την μάχη της pole θα έχουμε τα ξημερώματα του Σαββάτου και πιο συγκεκριμένα στις 4:30 με τη διαφορά ώρας με την Αμερική να δυσκολεύει την δική μας Ήπειρο.