Μάριος Γαντζούδης
31 Aug
31Aug

Ποια δεδομένα διαμορφώνονται ενόψει κατατακτηρίων;

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

2η ημέρα του Γκραν Πρι Ιταλίας και το FP3 ήρθε σαν πρελούδιο των κατατακτηρίων που θα γίνουν σε λίγες ώρες . 

Είδαμε ομάδες να αλλάζουν πράγματα στα μονοθέσια όπως αεροτομές και ρυθμίσεις από τα οποία μπορούν να εξαχθούν συμπεράσματα. 

Η Mclaren επέλεξε να τρέξει στο FP3 με μια διαφορετική μπροστινή αεροτομή, η οποία είναι περισσότερο ρυθμισμένη για εμπρόσθια κάθετη δύναμη , ενώ η κύρια ανταγωνίστρια Red Bull επέλεξε να ''τριμμάρει'' την πίσω αεροτομή της και να την ρυθμίσει για περισσότερη τελική ταχύτητα. 


Όσον αφορά στα των χρόνων οι δύο Mercedes ήταν στην κορυφή των χρόνων με τον Λιούις Χάμιλτον να είναι ταχύτερος όλων και τους Τζόρτζ Ράσελ και Σάρλ Λεκλέρ να είναι μόλις ένα δέκατο πίσω του. Όμως σίγουρα οι χρόνοι δεν λένε όλη την ιστορία. 

Η Mercedes αντιμετώπισε graining στα long runs με την μέση γόμα, ενώ η Red Bull για άλλη μια φορά αφοσίωσε το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας σε runs με την μέση γόμα, με την οποία έδειξε πολύ καλό ρυθμό, αν και ο Μαξ Φερστάπεν σε γρήγορο γύρο του με την μαλακή γόμα προς το τέλος παραπονέθηκε ότι «Το μονοθέσιο δεν στρίβει στις αργές και μεσαίας ταχύτητας στροφές», με τον Ολλανδό να μην καταφέρνει ''καθαρό'' γύρο στο τέλος με την μαλακή μένοντας έτσι πιο πίσω από ότι θα έπρεπε. 
Ταυτόχρονα και ο Τζόρτζ Ράσελ τόνισε στους μηχανικούς του ότι δεν υπήρχε σωστή ισορροπία στην W15 του. 

Μεγάλο φαβορί τουλάχιστον για την Pole Position παραμένει η Ferrari, καθώς η Scuderia έδειξε εξαιρετικά καλό ρυθμό ενός γύρου με την μαλακή γόμα ενώ καλή ήταν και στα long runs. Μάλιστα οι καλύτεροι γύροι των Σάινθ και Λεκλέρ με την μαλακή γόμα, δεν έγιναν με φρέσκια αλλά με χρησιμοποιημένη, γεγονός που φανερώνει ότι ίσως το κοινό της Μόντσα να νιώσει συναισθήματα ευφορίας !

Τέλος αξίζει να σημειωθεί ότι οι VCARB και Alpine έδειξαν να μην έχουν ανταγωνιστικό ρυθμό σε κάθε κατάσταση, σε αντίθεση με την Williams που έδειξε -παραδοσιακά- πολύ καλά στοιχεία, ενώ δεν έλειψαν και μερικά συμβάντα, με τον Όσκαρ Πιάστρι να πιάνεται εξ' απήνης και να παρατηρείται για πιθανή παρεμπόδιση των Λεκλέρ και Ρικιάρντο, ενώ στο τέλος της διαδικασίας ο Κέβιν Μάγκνουσεν σταμάτησε κατ' εντολή της ομάδας του στην ευθεία μετά τις δύο Lesmo με πρόβλημα.



Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.