Μάριος Γαντζούδης
30 Aug
30Aug

Ο Βρετανός ήταν ταχύτερος κατά μόλις 3 χιλιοστά από τον 2ο Νόρις!

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

Όπερ και εγένετο το FP2 στην πίστα της Μόντσα, με τους 20 οδηγούς να συνεχίζουν τα προγράμματά τους, προσπαθώντας παράλληλα να συνηθίσουν στην νέα ασφαλτόστρωση που έπιασε εξ 'απήνης τον Κίμι Αντονέλι στο FP1. 

Οι οδηγοί έδωσαν περισσότερη βάση στα long runs με την μέση γόμα, ειδικά στο 1ο μισό της διαδικασίας με τις δύο Ferrari να δείχνουν πολύ καλό ρυθμό σε αυτά τα συγκεκριμένα ελαστικά, έχοντας 3 δέκατα διαφορά από τους Νόρις και Φερστάπεν.  

Η διαδικασία χωρίστηκε de facto σε δυο μέρη βέβαια καθώς είχαμε κόκκινη σημαία λίγο μετά το πέρας του μισάωρου αφού ο Κέβιν Μάγκνουσεν έχασε τον έλεγχο της Haas του στην δεύτερη Lesmo προσκρούοντας στα προστατευτικά! 

Για το υπόλοιπο της διαδικασίας και ενώ ήδη είχε μπει η μαλακή γόμα στο παιχνίδι οι ομάδες συνέχισαν τα προγράμματα και τις δοκιμές για να βρουν το κατάλληλο setup. Αξίζει να σημειώσουμε εδώ ότι ο Μαξ Φερστάπεν ήταν ο μοναδικός που δεν έκανε στο τέλος γρήγορο γύρο με την μαλακή γόμα ως μέρος της προσομοίωσης κατατακτηρίων και γενικά δεν φόρεσε την γόμα για μεγάλο διάστημα και ως εκ τούτου ο ταχύτερός του γύρος παρέμεινε αυτός που έκανε με την μέση γόμα, μένοντας μόλις 14ος , ενώ αντιμετώπισε και προβλήματα στον χειρισμό της RB20 καθώς είχε μερικές εξόδους .  
Ταυτόχρονα και η έτερη Red Bull του Σέρχιο Πέρεζ δεν έδειξε καλή εικόνα, χωρίς βέβαια να γνωρίζουμε εάν είτε αυτός είτε ο Φερστάπεν έτρεχαν με πολύ καύσιμο φερειπείν ή με de-tuned την κινητήρια μονάδα τους, όπως συνηθίζει να κάνει άλλωστε η ομάδα στις ελεύθερες δοκιμές ...

Στο δεύτερο μισό η μάχη ήταν μεταξύ των Mercedes-Ferrari και Mclaren με τους 6 οδηγούς τους να δείχνουν πολύ καλό one lap ρυθμό με την μαλακή γόμα, με την διαφορά από τον 1ο Χάμιλτον έως τον 5ο Λεκλέρ να είναι μόλις 1,5 δέκατο, ενώ ο 6ος Ράσελ ήταν μόλις 3.5 δέκατα πίσω από τον teammate του, δείχνοντας ότι η απουσία του από το FP1 του έχει στερήσει από το να βρει τόσο τα δικά του όρια, όσο και της W15 του !

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.