Ταχύτερος όλων ο Ισπανός στην μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών με ελάχιστα συμπεράσματα να βγαίνουν ενόψει συνέχειας.
Μετά από αποχή ενός μήνα από τις πίστες, τα 20 μονοθέσια των 10 ομάδων «ρίχτηκαν» στην καινούργια άσφαλτο του Circuit of The Americas, με στόχο να συλλέξουν όσα περισσότερα δεδομένα μπορούν στην μία και μοναδική περίοδο ελεύθερων δοκιμών.
Οι ομάδες στην πλειοψηφία τους ξεκίνησαν την διαδικασία με προγράμματα σκληρής γόμας, με τους οδηγούς πάντως να δυσκολεύονται στα πρώτα λεπτά της διαδικασίας, με αρκετούς να έχουν εξόδους ή και τετακέ με χαρακτηριστικότερο όλων αυτό του Λιούις Χάμιλτον.
Σε αυτό το κομμάτι της διαδικασίας με την σκληρή γόμα το πάνω χέρι φάνηκε να έχει η Ferrari, με τους Σάρλ Λεκλέρ και Κάρλος Σάινθ να κατέχουν το 1-2. Βεβαίως αυτό δεν είναι εγγύηση για τον αγώνα καθώς δεν ξέρουμε με τι φορτίο καυσίμων έκανε το πρόγραμμά της η κάθε ομάδα, ούτε με τι λειτουργία κινητήρα.
Οι περισσότερες ομάδες κράτησαν σχεδόν 50 λεπτά τα προγράμματα αυτά, με εξαιρέσεις την Red Bull που έβαλε την μαλακή γόμα στο μισάωρο και την Kick Sauber που έκανε την διαφορά καθώς από την αρχή είχε πειραματιστεί με μέση και μαλακή γόμα.
Στο τελευταίο αυτό δεκάλεπτο οι ομάδες έκαναν προσομοίωση κατατακτηρίων καθώς όπως υπενθυμίζουμε ελέω Sprint Weekend έχουμε δύο περιόδους κατατακτηρίων, μία για τον αγώνα Sprint και μία για τον αγώνα της Κυριακής.
Και σε αυτό το δεύτερο κομμάτι, η Ferrari ξανά είχε το πάνω χέρι, με τους οδηγούς της να κάνουν ξανά το 1-2, αυτή όμως τη φορά με τον Κάρλος Σάινθ στην 1η θέση, ενώ 3ος αναδείχθηκε ο Μάξ Φερστάπεν που έδειξε να «πατάει καλά» στο Όστιν. Στο 4-5 βρέθηκαν οι πρωτοπόροι του πρωταθλήματος κατασκευαστών χωρίς να έχουν εντυπωσιάσει στην μία αυτή ώρα, ενώ στο 6-7 κατετάχθησαν οι δύο Mercedes, που φάνηκαν πιο δύσκολες στην οδήγηση από τους άλλους πρωτοπόρους.
Πλήρης κατάταξη