Δείτε τι δήλωσε ο πρόεδρος του HRC !
Με τους νέους κανονισμούς του 2026 να πλησιάζουν μέρα με την μέρα, οι ομάδες και η κατασκευάστριες κινητήρων αρχίζουν να μπαίνουν στην τελική ευθεία, με την προσπάθεια για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα να είναι τεράστια! Όπως γνωρίζουμε μαζί με τα μονοθέσια, το 2026 θα αλλάξουν και οι κινητήριες μονάδες των μονοθεσίων, οι οποίοι θα προβλέπουν τη χρήση 100% βιώσιμων καυσίμων και υβριδικό σύστημα (MGU-K) το οποίο θα παράγει σχεδόν το ήμισυ της συνολικής ιπποδύναμης, παρά την κατάργηση του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα (MGU-H) καθώς ο ρόλος του MGU-K θα αυξηθεί δραστικά.
Η Honda όμως δυσκολεύεται σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος του HRC (Honda Racing Corporation), Κότζι Γουατανάμπε, στα πλαίσια των 24 ωρών της Daytona. Μιλώντας πιο συγκεκριμένα στο PlanetF1, o Ιάπωνας τόνισε πως τα πράγματα δε εξελίσσονται εντελώς ομαλά λέγοντας: «Δεν είναι τόσο εύκολα τα πράγματα. Αγωνιζόμαστε, τώρα προσπαθούμε με κάθε τρόπο να δείξουμε το αποτέλεσμα του χρόνου. Όλα είναι καινούργια. Ο κινητήρας που χρειαζόμαστε είναι ένας νέος των 355 kW, που πρέπει να είναι πολύ συμπαγής. Επίσης, η ελαφριά μπαταρία, δεν είναι τόσο εύκολο να αναπτυχθεί. Και επίσης ο μικρός κινητήρας με τη μεγάλη ισχύ. Όλα είναι πολύ δύσκολα, αλλά προσπαθούμε να κάνουμε ό,τι καλύτερο μπορούμε».
Θυμίζουμε ότι εκτός της Ιαπωνικής μάρκας και η Audi έχει εκφράσει τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει στην προετοιμασία της κινητήριας μονάδας, με τον Ματία Μπινότο να έχει δηλώσει χαρακτηριστικά πως: «Εξακολουθεί να υπάρχει μια καμπύλη μάθησης, την οποία πρέπει να περάσουμε. Οπότε περιμένω αρχικά να υπάρχει μία διαφορά που θα πρέπει να καλύψουμε. Πόσο μεγάλη θα είναι, νομίζω ότι δεν μπορείς ποτέ να ξέρεις».
Η Honda από το 2026 θα ξεκινήσει την πολυαναμενόμενη συνεργασία της με την Aston Martin, ελπίζοντας σε μια συνεργασία που θα αποβεί ιστορική, όπως αυτή με την Mclaren από το 1988 έως και το 1992 που έφερε 8 πρωταθλήματα (4 οδηγών και 4 κατασκευαστών) με τους Αίρτον Σένα και Αλέν Πρόστ!