Με απόφαση του Συμβουλίου της FIA, η βαθμολογική αμοιβή καταργείται έπειτα από πέντε χρόνια.
Μέσα στην εβδομάδα το συμβούλιο μηχανοκίνητου αθλητισμού της ομοσπονδίας συζήτησε-αποφάσισε ορισμένες αλλαγές αρχής γενομένης από το νέο έτος.
Κυριότερη εξ αυτών η κατάργηση του έξτρα βαθμού που έπαιρνε ο οδηγός με τον ταχύτερο γύρο αγώνα (εφόσον βρισκόταν στην πρώτη 10άδα).
Έτσι λοιπόν οι διαθέσιμοι βαθμοί που μπορεί να διεκδικήσει ο εκάστοτε νικητής επανέρχονται σε 25!
Όσοι ήταν έως και το 2018 πριν εφαρμοστεί αυτή η ανταμοιβή του ενός πόντου.
Στον τελευταίο αγώνα πριν την φθινοπωρινή διακοπή (στην πίστα της Σιγκαπούρης) η διεκδίκηση αυτού του βαθμού συζητήθηκε πολύ και δημιούργησε εντάσεις.
''Υπεύθυνος" ήταν ο Ντανιέλ Ρικιάρντο που πίεσε για τον ταχύτερο γύρο, χωρίς να έχει προσωπικό όφελος μόνο και μόνο για να μην τον κερδίσει ο Λάντο Νόρις της Mclaren.
Εξυπακούεται πως η κατάργηση του ενός βαθμού δεν συνέβη λόγω αυτού του περιστατικού, αφού συνολικά δεν είχε την θετική επίδραση που περίμενε η FIA εφαρμόζοντάς τον.
ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΝ ΔΟΚΙΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ
Άξια αναφοράς είναι και η αύξηση της περιόδου ελεύθερων δοκιμών για τους νέους οδηγούς.
Με την έναρξη της νέας σεζόν αυτά τα sessions θα είναι πλέον δύο. Έτσι η F1 βρήκε λύση για να επεκτείνει τον πολύτιμο χρόνο δοκιμών που είναι διαθέσιμος.