Γιώτα Κουφού
02 Nov
02Nov

Η McLaren κράτησε το 1-2 με τους Λάντο Νόρις και Όσκαρ Πιάστρι - αντίστοιχα - και συνέλεξε τους πολυπόθητους 15 βαθμούς για το πρωτάθλημα κατασκευαστών, παίρνοντας μία ανάσα από την Ferrari, η οποία συγκέντρωσε 9.

Άπιαστη McLaren! Μπορεί να απειλήθηκε η πρωτιά της από τον Σαρλ Λεκλέρ και από τον Μαξ Φερστάπεν, αλλά δεν έχασε το 1-2 στο Sprint Race της Βραζιλίας. Άτυχοι στάθηκαν οι Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ, οι οποίοι ξεκίνησαν από το pit lane, λόγω αλλαγών που πραγματοποίησε η Aston Martin στα μονοθέσιά τους.

Η έναρξη του session ήταν συναρπαστική, καθώς ο Μονεγάσκος πιλότος της Ferrari επιτέθηκε ευθύς αμέσως στον τρις παγκόσμιος πρωταθλητή οδηγό της Red Bull και του… άρπαξε τη 3η θέση. Ωστόσο, δημιουργήθηκε το «τρενάκι του τρόμου» για την 2η, με τον Λάντο Νόρις να νιώθει την καυτή ανάσα των Λεκλέρ και Φερστάπεν.

Ο Βρετανός οδηγός της McLaren κατάφερε να απομακρυνθεί, με τον Σαρλ να πέφτει θύμα της ασφυκτικής πίεσης του Ολλανδού, ο οποίος εν τέλει ανέκτησε τη θέση του. Ο Νόρις πήρε την πρωτιά από τον Πιάστρι, πλησιάζοντας περισσότερο τον Φερστάπεν στο πρωτάθλημα οδηγών.

Ο αγώνας Sprint είχε και ευτράπελα όμως, καθώς ο Νίκο Χούλκενμπεργκ εγκατέλειψε το μονοθέσιό του στον 22ο από τους 24 γύρους. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας δεν άργησε να κάνει την εμφάνισή του, αφήνοντας ελάχιστο χρόνο για μερικές δυνατές μονομαχίες στο τελευταίο lap. Μόλις η δράση ξεκίνησε εκ νέου, ο Μαξ Φερστάπεν είχε μία επαφή με τον Όσκαρ Πιάστρι, η οποία δεν στοίχισε τη θέση κανενός, αλλά ο τρις παγκόσμιος πρωταθλητής βρίσκεται υπό έρευνα από τους αγωνοδίκες.

Αναλυτικά η κορυφαία βαθμολογούμενη 8άδα:

1. Λάντο Νόρις

2. Όσκαρ Πιάστρι

3. Μαξ Φερστάπεν

4. Σαρλ Λεκλέρ

5. Κάρλος Σάινθ

6. Τζορτζ Ράσελ

7. Πιέρ Γκασλί

8. Σέρτζιο Πέρεζ

!!! Ενημέρωση !!!

Ο Μάξ Φερστάπεν δέχθηκε ποινή 5 δευτερολέπτων και την προσθήκη μιας μονάδας ποινής στην Superlicense του (έχει πλέον 7 σύνολο) για την παραβίαση της διαδικασίας του VSC (Εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας) . Πέφτει έτσι από 3ος στην 4η θέση, με τον Λεκλέρ να ανεβαίνει στο βάθρο, ενώ χάνει έναν πόντο καθώς αντί για 6 θα λάβει 5 βαθμούς.

Δείτε το επίσημο έγγραφο της FIA όπου εξηγείται ο λόγος της ποινής

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.