Μάριος Γαντζούδης
03 Nov
03Nov

Σε μια «κόκκινη» διαδικασία, η μάχη του τίτλου παίρνει νέα τροπή !!!

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

Στο ακόμη βρεγμένο αλλά σε καλύτερη κατάσταση από χθες το βράδυ Interlagos έγιναν επιτέλους οι κατατακτήριες δοκιμές για το GP Βραζιλίας. Σε ένα σκηνικό που άνετα θα μπορούσε να θυμίζει Silent Hill ή κάποιο άλλο ''ατμοσφαιρικό'' παιχνίδι/ ταινία οι 20 οδηγοί έβαλαν τα μπλέ ελαστικά full wet (βρόχινα). Η βροχή αναμένεται να υπάρχει σε όλη την διάρκεια της ημέρας στο Interlagos

Αναλυτικά τι συνέβη

Η διαδικασία ξεκίνησε με τους οδηγούς να κάνουν ουρά για να μπορέσουν να βγουν νωρίς νωρίς στην πίστα. Από την αρχή όμως είχαμε μικρά μπλοκαρίσματα ελαστικών και εξόδους από αρκετούς οδηγούς όπως ο Λόσον, ο Στρόλ και ο Ζού. Με 8:50 είχαμε κόκκινη σημαία καθώς ο Φράνκο Κολαπίντο βρέθηκε στις μπαριέρες και εκτός υπολοίπου διαδικασίας. 

Μετά από μια ολιγόλεπτη διακοπή η διαδικασία συνεχίστηκε και σε ένα συγκλονιστικό φινάλε της διαδικασίας ο Λιούις Χάμιλτον έμεινε εκτός από το Q1 ξανά! Σε στιγμές που κινδύνεψε τρομερά ακόμα και ο Λάντο Νόρις και μόλις που πέρασε στο Q2 ως 15ος, ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής δεν μπόρεσε να προχωρήσει και μαζί με τους Μπέρμαν, Κολαπίντο, Χούλκενμπεργκ και Ζού έμεινε νωρίς στο γκαράζ! Σίγουρα τρομερή απογοήτευση για τις δύο Haas που στο στεγνό έδειχναν πολύ καλό ρυθμό...

Τα παράπονα (δικαιολογημένα αν δει κανείς το onboard) του Χάμιλτον για την W15

Στο Q2 νωρίς νωρίς οι συνθήκες άρχισαν να καλυτερεύουν με τον Όσκαρ Πιάστρι να κάνει πρώτος το βήμα προς τα ενδιάμεσα ελαστικά, με τους υπόλοιπους να ακολουθούν σύντομα καθώς ήταν εμφανές πως ήταν πλέον πιο κατάλληλα από τα βρόχινα. 

Όμως 5:51 από το τέλος του Q2 είχαμε την 2η κόκκινη σημαία καθώς ο Κάρλος Σάινθ «την πάτησε» στην δεύτερη στροφή (στα Senna S) και βρέθηκε με μεγαλύτερη δύναμη από τον Κολαπίντο προηγουμένως στις μπαριέρες. Η Ferrari πλέον θα έχει μια γιγαντιαία δουλειά επιδιόρθωσης μπροστά της, με το Γκραν Πρι να διεξάγεται μόλις σε λίγες ώρες, για να μπορέσει ο Ισπανός να λάβει μέρος!

Μετά από διακοπή σχεδόν 10 λεπτών, οι υπόλοιποι 14 πλέον οδηγοί βγήκαν εκ νέου στην πίστα με τον χρόνο να ζορίζει πλέον άπαντες. Όμως στο τέλος της διαδικασίας είχαμε άλλη μια κόκκινη σημαία καθώς ο Λάνς Στρόλ έχασε τον έλεγχο στο ίδιο σημείο με τον Κολαπίντο. Αυτή η διακοπή έγινε μόλις με 1 λεπτό να μένει και λόγω αυτού οι Φερστάπεν και Πέρεζ έμειναν εκτός από την συνέχεια !!! Τεράστιας σημασίας για το πρωτάθλημα αυτή η κόκκινη σημαία καθώς σημαίνει πως ο Ολλανδός λόγω και της ποινής 5 θέσεων που θα εκτίσει για την αλλαγή κινητήρα θα εκκινήσει 17ος !!!

Στο Q3 πλέον, στον μεγάλο τελικό που πλέον αποκτούσε τρομερό ενδιαφέρον (ελέω Φερστάπεν) οι οδηγοί από την αρχή ήταν ξανά εκτός για να προλάβουν την πιθανή βροχή ή τα απρόοπτα. Και είχαμε ακόμα ένα, με τον Φερνάντο Αλόνσο να χάνει τον έλεγχο στην στροφή 11 και αναμενόμενο ήταν να βγει για 4η φορά η κόκκινη σημαία με 7 λεπτά να απομένουν. 

Μετά από άλλα 10 περίπου λεπτά διακοπής είχαμε ξανά δράση με 8 μονοθέσια πλέον. Όμως οι δύσκολες συνθήκες δεν επέτρεψαν στην δράση να συνεχιστεί για πάρα πολύ καθώς με 3:31 να απομένουν βγήκε για 5η φορά κόκκινη σημαία καθώς ο Άλεξ Άλμπον έχασε τον έλεγχο στα φρένα για την 1η στροφή και είχε την σφοδρότερη από όλους σύγκρουση !

Για 5η φορά λοιπόν μετά από ένα 10λεπτο αναμονής τα 7 μονοθέσια που «επιβίωσαν» του βροχερού Interlagos βγήκαν στην πίστα για τις τελευταίες προσπάθειες τους, στην προσπάθεια να «χορέψουν» στην βροχή και να πάρουν την Pole Position. 

Τελικά ο ικανότερος (και πιο τυχερός) όλων στην βροχή αναδείχθηκε ο Λάντο Νόρις, με το 1:23.405 να του δίνει την 8η Pole καριέρας και 7η φέτος, ενώ δίπλα του θα βρίσκεται ο εντυπωσιακός Τζόρτζ Ράσελ! Εκπληκτικές επιδόσεις για τις RΒ και τον Εστεμπάν Οκόν, ενώ τα θαλάσσωσε στο τέλος με μπλοκάρισμα ο Πιάστρι που θα βρεθεί μόλις 8ος !

Πλήρης κατάταξη

!!! Ενημέρωση !!!

Ο Άλεξ Άλμπον επιβεβαίωσε ότι οι ζημιές στην FW46 του είναι τόσο σοβαρές ώστε δεν θα αγωνιστεί στο Γκραν Πρι. Την ίδια ώρα ο Κάρλος Σάινθ θα αναγκαστεί να εκκινήσει από το Pit Lane καθώς λόγω της δικής του σύγκρουσης θα χρειαστεί να αντικατασταθεί τόσο η κινητήρια μονάδα, όσο και το κιβώτιο ταχυτήτων της SF-24 

Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.