Μάριος Γαντζούδης
30 Jun
30Jun

Ο Βρετανός εκμεταλλεύτηκε το αναπάντεχο αποτέλεσμα της μάχης Verstappen - Norris και πήρε την 2η νίκη καριέρας του!!

Γράφει ο Μάριος Γαντζούδης

Το grid στήθηκε για τους 71 γύρους του Red Bull Ring, με άπαντες στις εξέδρες και τους δέκτες να αναμένουν έναν εντυπωσιακό αγώνα και τους 19 από τους 20 οδηγούς να έχουν φορέσει μέση γόμα, με τον Zhou Guanyu που εκκίνησε τελευταίος από το pit lane να είναι ο μόνος που εκκίνησε με σκληρή .

Στην εκκίνηση, o Verstappen έφυγε εξαιρετικά και κράτησε τον Norris πίσω του με τους υπόλοιπους να ακολουθούν. Στην έξοδο της 1ης στροφής οι Leclerc και Piastri είχαν επαφή μεταξύ τους με τον Μονεγάσκο να στέκεται ξανά άτυχος σε αυτό το τριήμερο και να μπαίνει αναγκαστικά στα pits για αλλαγή πτέρυγας . Λίγο αργότερα στον γύρο ο Piastri είχε έξοδο στην έξοδο της 4ης στροφής όταν και τον στρίμωξε ο Sergio Perez. 

Στους πρώτους γύρους ο Max Verstappen κρατούσε σε απόσταση ασφαλείας τον Norris ενώ πίσω από τον Βρετανό οι δύο Mercedes πάλευαν έντονα για την 3η θέση με τον Russell μπροστά από τον Hamilton, ενώ και πιο πίσω υπήρχαν κάποιες ανακατατάξεις.

Μετά τους πρώτους γύρους ο Russell ξέφυγε ενώ ο Carlos Sainz ανέλαβε να προσπεράσει τον Lewis Hamilton, με τον Βρετανό όμως να μην εγκαταλείπει την μάχη, ενώ παράλληλα στον 7ο γύρο ο Oscar Piastri πέρασε υπέροχα τον Perez. 

Από τον 10ο γύρο και έπειτα τα πράγματα ηρέμησαν για τους πρωτοπόρους, με την διαχείριση των ελαστικών και της μπαταρίας να παίρνει πρωταρχικό ρόλο και το ενδιαφέρον να μεταφέρεται στο τρενάκι του midfield . Ταυτόχρονα ήρθαν και τα πρώτα Pit stop για σκληρή γόμα στους γύρους 11-12 , αρκετά νωρίς σύμφωνα με τους υπολογισμούς της Pirelli .

Μετά από 20 γύρους ο πρωτοπόρος Verstappen ήταν 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον 2ο Norris που έδειχνε αδυναμία να ακολουθήσει τον ρυθμό του Ολλανδού ενώ πίσω από τον Βρετανό, ο 3ος Russell ήταν 4.7 πίσω του. Ταυτόχρονα πιο πίσω ο αγώνας του Fernando Alonso δεν εξελισσόταν καλά, με τον Ισπανό να έχει επαφή με την Kick Sauber του Zhou για την οποία δέχθηκε ποινή 10 δευτερολέπτων.

Στους γύρους 22-24 μπήκαν για φρέσκα ελαστικά και οι πρωτοπόροι με τον George Russell να είναι ο μόνος που έβαλε ξανά μέση γόμα, με τα pits να έχουν την δική τους αγωνία καθώς ο Lewis Hamilton δέχθηκε ποινή 5 δευτ. καθώς πέρασε την άσπρη γραμμή στην είσοδο των pits, ενώ ο Sergio Perez αποκόμισε παρόμοια ποινή για παραβίαση του ορίου ταχύτητας στο pit lane.

Σε αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ο εξαιρετικός αγώνας που διένυαν οι δύο Haas που ήταν από τις πρώτες που μπήκαν στα pits και εκμεταλλευόμενες την σκληρή γόμα στον 31ο γύρο βρίσκονταν στο 8-9, ενώ λίγο πιο πίσω οι Ricciardo, Alonso, Ocon και Gasly πάλευαν μεταξύ τους για την 10η θέση στην μάχη που μονοπώλησε για αρκετούς γύρους το ενδιαφέρον.

Στον 41ο γύρο και έπειτα από μάχη αρκετών γύρων ο Pierre Gasly πέρασε τον teammate του για την 9η θέση (αφού οι Haas και ο Ricciardo είχαν μπει για 2ο pit stop) ενώ παράλληλα στην κορυφή τα πράγματα παρέμεναν ίδια με τους 5 πρωτοπόρους αρκετά μακριά ο ένας από τον άλλο, με τον 5o Hamilton βέβαια να αρχίζει να νιώθει τον Piastri να πλησιάζει ...

Στον 48ο γύρο ο Oscar Piastri κατάφερε να περάσει τον Lewis Hamilton, ενώ την ίδια περίπου ώρα είχε αρχίσει ο 2ος γύρος των pit stops για τους πρωτοπόρους.

Στον 52ο γύρο μπήκαν και οι Verstappen, Norris και Piastri, με την Red Bull να κάνει ένα κακό Pit stop 6.5 δευτ. επιτρέποντας στον Norris να κλείσει στο 1.7 δίνοντας ξαφνικά ενδιαφέρον στην μάχη για την νίκη από το πουθενά !!!

Μόλις στον 55ο γύρο ο Norris έκανε την πρώτη απόπειρα στα φρένα της 3, με τον Verstappen να αμύνεται εξαιρετικά, την ώρα που οι δύο τους έβρισκαν κίνηση μπροστά από backmarkers! 
Στον 59ο γύρο ο Norris προσωρινά κατάφερε στο ίδιο σημείο να περάσει, όμως βγήκε εκτός πίστας και έτσι αναγκάστηκε να δώσει πίσω την πρωτοπορία , την ώρα που ο ίδιος έκανε την 4η παραβίαση ορίων πίστας . Άλλο ένα και θα δεχόταν ποινή 5 δευτερολέπτων. 
Το μόνο σίγουρο είναι ότι οι δύο τους για συνεχόμενους γύρους έδωσαν ζωή στον αγώνα με την μάχη τους !!!

Στον 64ο γύρο όλα εξερράγησαν !!! σε άλλη μια απόπειρα προσπέρασης στην στροφή 3 οι δύο τους ήρθαν σε επαφή και οι δύο αποκόμισαν ζημιές και σκασμένα λάστιχα. !!! Έτσι ως μάννα εξ ουρανού ο George Russell πήρε την πρωτοπορία με 2ο τον Carlos Sainz και 3ο τον Oscar Piastri, με τον Verstappen να πέφτει 5ος και τον Norris να εγκαταλείπει, ενώ σε μια τρελή συνέχεια 2-3 γύρων ο Piastri στον 65ο γύρο πέρασε τον Sainz για την 2η θέση , ελάχιστα λίγο πριν βγει Virtual Safety Car για έναν γύρο!!!

Για τέτοια είναι ικανή η Formula 1! Από το πουθενά ! Όπως είπε εξάλλου ο θρυλικός Murray Walker :''Anything can happen in Formula 1 and it usually does'' 

Στον 68ο γύρο και με την μάχη για την νίκη να αναζωπυρώνεται ξανά καθώς ο Russell ήταν με σκληρή γόμα και οι Piastri-Sainz με μέση, επιβεβαιώθηκε και η ποινή 10 δευτ. για τον Max Verstappen καθώς οι αγωνοδίκες τον θεώρησαν υπεύθυνο για το συμβάν με τον Norris !

Εντέλει σε ένα χαοτικό από το πουθενά Grand Prix , ο George Russell κατάφερε να πάρει την 2η νίκη καριέρας του , με τον Oscar Piastri 2ο και τον Carlos Sainz 3o , με την έτερη Ferrari του Charles Leclerc να μένει εκτός βαθμών . Επίσης εξαιρετικό αποτέλεσμα για την Haas με τους οδηγούς της να καταλαμβάνουν το 6-8 !

ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΤΑΤΑΞΗ


Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.