Δείτε το σκεπτικό της Βρετανικής ομάδας και γιατί η FIA απέρριψε το right of review!
Παραμένει η ποινή του Λάντο Νόρις για το GP των Η.Π.Α καθώς η FIA απέρριψε την αίτηση της Mclaren για το λεγόμενο right of review ή κοινώς την έφεση της ποινής.
Η ομάδα του Woking υποστήριξε πως έχει ένα σημαντικό νέο στοιχείο και μη διαθέσιμο την ώρα της απόφασης, κάτι που ήταν προαπαιτούμενο για την συνέχεια της διαδικασίας, όμως εντέλει αποδείχθηκε πως αυτό ήταν επί της ουσίας η ίδια η απόφαση των αγωνοδικών.
Το σκεπτικό της πρωτοπόρου του πρωταθλήματος κατασκευαστών, με το οποίο προσπάθησε να κερδίσει τους υπεύθυνους της FIA ήταν πως εάν οι αγωνοδίκες εξέταζαν το συμβάν υπό το πρίσμα ότι ο Νόρις ήταν ο αμυνόμενος και όχι ο Φερστάπεν, εφόσον βρισκόταν μπροστά από τον Ολλανδό πριν τα φρένα της πίσω ευθείας. Έτσι θα άλλαζαν τα δεδομένα και ο τρείς φορές παγκόσμιος πρωταθλητής θα χρειαζόταν να μείνει εντός ορίων της πίστας στο προσπέρασμά του, το οποίο φυσικά και δεν έκανε.
Όμως χάρη σε αυτό το περίεργο «στοιχείο» η Mclaren προσπάθησε να πείσει τους αγωνοδίκες λέγοντας πως το έγγραφο της απόφασης είναι από μόνο του λανθασμένο καθώς περιέχει μια εσφαλμένη απόφαση των αγωνοδικών που ήταν στο COTA. Όμως οι άνθρωποι της FIA που εξέτασαν το αίτημα της Mclaren το απέρριψαν τονίζοντας πως δεν γίνεται αυτό να λογιστεί ως νέο στοιχείο.
Συγκεκριμένα τόνισαν: «Η αίτηση για αναθεώρηση γίνεται ώστε να διορθωθεί ένα λάθος στην απόφαση. Οποιοδήποτε νέο στοιχείο πρέπει να αποδεικνύει το λάθος. Το λάθος πρέπει να αποδειχθεί ότι υπάρχει, δεν γίνεται να είναι η ίδια η απόφαση το στοιχείο παραπομπής.»
Στην Mclaren συνεχίζουν να είναι απογοητευμένοι όμως αποδέχονται το τελικό συμπέρασμα της FIA τονίζοντας: «Διαφωνούμε με την ερμηνεία πως ένα έγγραφο της FIA, το οποίο καθιστά έναν ανταγωνιστή ενήμερο για ένα αντικειμενικό, μετρήσιμο και ευαπόδεικτο λάθος στην απόφαση των αγωνοδικών, δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως αποδεκτό 'στοιχείο' το οποίο πληροί τις προϋποθέσεις που έχει θέσει το ISC, όπως αναφέρεται στο άρθρο 14.3. Θα συνεχίσουμε να συνεργαζόμαστε με την FIA για να έχουμε περαιτέρω κατανόηση όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο οι ομάδες θα μπορούν εποικοδομητικά να αμφισβητούν αποφάσεις, οι οποίες οδηγούν σε εσφαλμένη κατάταξη ενός αγώνα.»
Αναλυτικά το έγγραφο της FIA