Newsroom
09 Nov
09Nov

Φαβορί το κρατικό επενδυτικό ταμείο του Κατάρ σε περίπτωση που πωληθεί το όποιο ποσοστό της ομάδας

Σε νέα φάση φαίνεται πως περνά η είσοδος της Audi στην Formula 1 μέσω της Sauber. 
Κατά την διάρκεια του έτους ο Γερμανικός κολοσσός προχώρησε στην πλήρη εξαγορά της Sauber, προκειμένου να έχει τον πλήρη έλεγχο της ομάδας και να προχωρήσει σε μια ομαλή μετάβαση, χωρίς παρεμβολές στις αποφάσεις της. Η ομάδα στην παρούσα φάση όχι μόνο δεν είναι ανταγωνιστική (όπως θα ήθελαν οι νέοι ιδιοκτήτες), αλλά βρίσκεται στον πάτο της βαθμολογίας χωρίς βαθμό (!) με 3 αγώνες να απομένουν για το τέλος της σαιζόν. Είναι λοιπόν ξεκάθαρο πως θα πρέπει να γίνουν άλματα προόδου ώστε να παρουσιάσει καλύτερο πρόσωπο στα επόμενα έτη, πόσο μάλλον για να πρωταγωνιστήσει.
Ο νέος επικεφαλής Μattia Binotto δήλωσε πως το επιθυμητό επίπεδο ίσως επιτευχθεί ακόμα και στο τέλος της δεκαετίας, ήτοι το 2030! 

Αριστερά ο διευθυντής της Audi και δίπλα του ο Ματια

(Αριστερά ο CEO της Audi Gernot Dollner και δίπλα του ο νέος επικεφαλής της ομάδας Mattia Binotto)

Προκειμένου να πετύχει το στόχο της η Audi θα χρειαστεί να ξοδέψει τεράστια ποσά σε ερεύνα κα εξέλιξη. Την στιγμή που μιλάμε καταγράφει ωστόσο μεγάλη μείωση στις πωλήσεις αυτοκινήτων που ανήκουν στον όμιλό της (π.χ. Volkswagen).
Εκτός αυτού δεν μπορεί να αποκλείσει κανείς απώλεια εσόδων στο επόμενο διάστημα στους τομείς που δραστηριοποιείται. Εκεί ακριβώς έρχονται να «πατήσουν» οι φήμες που θέλουν το κρατικό επενδυτικό ταμείο του Κατάρ να έρχεται σε συμφωνία με την Audi.
Αυτό το ταμείο και πιο συγκεκριμένα η θυγατρική του (Qatar Sports Investments), κατέχει ποσοστό μετοχών σε διάφορες εταιρίες και οργανισμούς, όπως η γαλλική Παρί σαν Ζερμέν,
η εταιρία καυσίμων της Shell, τραπεζικές επενδύσεις κ.α.
Μάλιστα έχει ήδη επενδύσει και στη Formula με τη χορηγία της Qatar Airways. Έτσι λοιπόν θα μπορούσε να στηρίξει την Audi είτε μέσω μιας μεγάλης χορηγίας, είτε με αγορά μεριδίου της ομάδας. Εξυπακούεται πως το πλειοψηφικό πακέτο θα παραμείνει στους Γερμανούς και το σενάριο της συνιδιοκτησίας μοιάζει απίθανο.

Μένει να δούμε στο επόμενο διάστημα εάν υπάρχει τέτοιου είδους συμφωνία και τι περιλαμβάνει αυτή ή εάν η Audi θα προχωρήσει ως έχει στο ταξίδι εισόδου της στην Formula 1.











Σχόλια
* Το e-mail δεν θα δημοσιευθεί στην ιστοσελίδα.